Odpowiedz

Źle zabezpieczone dane klientów banku oraz brak pomocy z strony pracowników banku na infolini.

Zauważyłem nieautoryzowana transakcje na swoim koncie na 100 zł. Konto kredytowe do którego była wydana karta kredytowa VISA.
Transakcja opisana: FACEBK ADS fb.me/ads IE
Nadmieniam iż nie kupiłem nic od Facebooka. Karta nie była nigdzie zapisana, bezpiecznie leżała w domu w sejfie nieużywany. Po zauważenia powyższego natychmiast skontaktowalem się z infolinią banku, lecz pracownik zablokował kartę, pomógł zamówić nową i na tym się skończyło. Teksty trzeba iść na policję, nie mogę przyjąć reklamacji. Po chwili kłótni reklamacja "przyjęta " lecz na następny dzień już dostałem wiadomość że nie mogą pomóc itp. Nadmieniam iż takie sytuacje z nieautoryzowanym sciaganiem środków z konta w innych bankach załatwiane są MIŁO I BEZ PROBLEMÓW, np bank PKO. Podobna sytuacja załatwiona w przeciągu 3 dni i to w miłej atmosferze, potrafili przyznać się do błędu, i naprawili wszystko błyskawicznie wraz z zwrotem środków na konto. Bank ING ma klientów w poważaniu, pracownicy jak słyszą reklamacja to robią wszystko aby wmówić klientowi że to jego wina i napewno " kartę ma za szybą samochodu żeby każdy mógł spisać numery". Jeśli sprawa ta nadal będzie załatwiają w ten sposób będę musiał wszystkie usługi jakie mam u was około 5 kont przenieść do innego banku.
Odpowiedz
0 Lajków
Kamil1993
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-11-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 205 wyświetleń)

Re: Źle zabezpieczone dane klientów banku oraz brak pomocy z strony pracowników banku na infolini.

Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Emotikon: Smutny Faktycznie, nie jest to komfortowe. Dobrze, że zastrzegłeś swoją kartę jak najszybciej. Jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, możesz złożyć odwołanie:
- na czacie lub w wiadomości w Moim ING
- telefonicznie: 32 357 00 62 w dni robocze od 8:00 - 19:00
- w oddziale banku.

Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. W takich sytuacjach jednak warto zgłosić sprawę na policję. Zachęcam Cię również do zapoznania się zasadami, które pomogą Ci chronić swoją kartę przed nieuprawnionymi transakcjami: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/jak-chronic-swoja-karte
Mam nadzieję, że uda Ci się wyjaśnić tę sprawę i zostaniesz z nami. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 199 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Niechciana sytuacja

Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie

23-12-2024
Niechciana sytuacja

Z jakiegoś niejasnego powodu. Z konta zostało pobrane mi wszystkie pieniądze. Każdy wie jak działa komornik. Zostawia pieniądze na koncie do minimalnej płacy, a resztę przekazuje na spłaty zaległości....

23-12-2024
Re.: Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię

...

23-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy