Odpowiedz

Czasowo zablokowana karta

Dzień dobry
Sama zablokowałam kartę Czasowo, bo myślałam że ja zgubiłam po kilku godzinach okazało się że jest w kieszeni
Chciałabym ja odblokować ale niestety nie widzę takiego zlecenia w moich finansach
Czy odblokowanie może być tylko telefoniczne czy mogę zrobić to sama przez zalogowanie się do bankowości internetowej?
Odpowiedz
0 Lajków
Agnese07
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-11-2019
Wiadomość 1 z 2 (35 163 wyświetleń)

Re.: Czasowo zablokowana karta

Kartę możesz odblokować w swojej bankowości. Po zalogowaniu się w szczegółach karty powinnaś mieć dostępną opcję "Odblokuj kartę". Dodam, że w Moje ING możesz odblokować kartę, tylko kiedy jest wydana na Twoje imię i nazwisko. Jeśli jednak system nie prezentuje Ci takiej opcji, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 12. Kartę odblokujemy telefonicznie.
Dyspozycję odblokowania możesz złożyć do 30 dni od daty jej zablokowania.
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (35 055 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy