02-12-2019 16:55
03-12-2019 17:07
@mike1 Co masz dokładnie na myśli, pisząc że skasowałeś ją w panelu transakcyjnym? Jeśli nie chcesz korzystać z naszej karty, możesz ją zamknąć
Wystarczy, że wejdziesz w jej opcje w Moim ING (w przypadku karty do konta osobistego; Moje finanse> Karty i płatności telefonem> Visa Zbliżeniowa) i na samym dole strony wybierzesz "zamknij kartę". Wtedy przestaniemy naliczać za nią opłatę. Jeśli już to zrobiłeś, to proszę pamiętaj, że opłatę za Visę Zbliżeniową pobieramy za okres rozliczeniowy, który zakończył się w poprzednim miesiącu. Dla przykładu: 28 listopada ściągamy prowizję za okres od 29 września do 28 października.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |