02-12-2019 16:55
03-12-2019 17:07
@mike1 Co masz dokładnie na myśli, pisząc że skasowałeś ją w panelu transakcyjnym? Jeśli nie chcesz korzystać z naszej karty, możesz ją zamknąć Wystarczy, że wejdziesz w jej opcje w Moim ING (w przypadku karty do konta osobistego; Moje finanse> Karty i płatności telefonem> Visa Zbliżeniowa) i na samym dole strony wybierzesz "zamknij kartę". Wtedy przestaniemy naliczać za nią opłatę. Jeśli już to zrobiłeś, to proszę pamiętaj, że opłatę za Visę Zbliżeniową pobieramy za okres rozliczeniowy, który zakończył się w poprzednim miesiącu. Dla przykładu: 28 listopada ściągamy prowizję za okres od 29 września do 28 października.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |