Odpowiedz

Pobranie opłaty za kartę

Witajcie,
Mam pytanie odnośnie opłat za kartę debetową w koncie osobistym Direct.

Otóż, nie używam tej karty (skasowałem kartę w panelu transakcyjnym banku) a mimo to została naliczona opłata 7zł. Dlaczego? i co zrobić aby tak się nie działo?

Nie korzystam z karty, nawet jej nie aktywowałem.

Proszę o radę.
Pozdrawiam serdecznie,
Odpowiedz
0 Lajków
mike1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-12-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 426 wyświetleń)

Re: Pobranie opłaty za kartę

@mike1 Co masz dokładnie na myśli, pisząc że skasowałeś ją w panelu transakcyjnym? Jeśli nie chcesz korzystać z naszej karty, możesz ją zamknąć Emotikon: Szczęśliwy Wystarczy, że wejdziesz w jej opcje w Moim ING (w przypadku karty do konta osobistego; Moje finanse> Karty i płatności telefonem> Visa Zbliżeniowa) i na samym dole strony wybierzesz "zamknij kartę". Wtedy przestaniemy naliczać za nią opłatę. Jeśli już to zrobiłeś, to proszę pamiętaj, że opłatę za Visę Zbliżeniową pobieramy za okres rozliczeniowy, który zakończył się w poprzednim miesiącu. Dla przykładu: 28 listopada ściągamy prowizję za okres od 29 września do 28 października. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 342 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy