Odpowiedz

Czasowo zablokowana karta

Dzień dobry
Sama zablokowałam kartę Czasowo, bo myślałam że ja zgubiłam po kilku godzinach okazało się że jest w kieszeni
Chciałabym ja odblokować ale niestety nie widzę takiego zlecenia w moich finansach
Czy odblokowanie może być tylko telefoniczne czy mogę zrobić to sama przez zalogowanie się do bankowości internetowej?
Odpowiedz
0 Lajków
Agnese07
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-11-2019
Wiadomość 1 z 2 (31 093 wyświetleń)

Re.: Czasowo zablokowana karta

Kartę możesz odblokować w swojej bankowości. Po zalogowaniu się w szczegółach karty powinnaś mieć dostępną opcję "Odblokuj kartę". Dodam, że w Moje ING możesz odblokować kartę, tylko kiedy jest wydana na Twoje imię i nazwisko. Jeśli jednak system nie prezentuje Ci takiej opcji, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 12. Kartę odblokujemy telefonicznie.
Dyspozycję odblokowania możesz złożyć do 30 dni od daty jej zablokowania.
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (30 985 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Brak stanu kont po zalogowaniu się

Dzień dobry

Po zalogowaniu się nie widzę stanu kont.

Do niedawna było to w normalnym domyślnym widoku, obecnie jest poukrywane.

Można włączyć widok tabeli.

 

Czy jest opcja aby ten widok był domyślny ?

28-12-2024
Re.: Egzekucja a środki unijne

Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o

...

28-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT

...

28-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy