30-11-2019 10:00
30-11-2019 10:31
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała
Faktycznie, nie jest to komfortowe. Dobrze, że zastrzegłeś swoją kartę jak najszybciej. Jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, możesz złożyć odwołanie:
- na czacie lub w wiadomości w Moim ING
- telefonicznie: 32 357 00 62 w dni robocze od 8:00 - 19:00
- w oddziale banku.
Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. W takich sytuacjach jednak warto zgłosić sprawę na policję. Zachęcam Cię również do zapoznania się zasadami, które pomogą Ci chronić swoją kartę przed nieuprawnionymi transakcjami: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/jak-chronic-swoja-karte
Mam nadzieję, że uda Ci się wyjaśnić tę sprawę i zostaniesz z nami.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |