07-12-2019 23:17
Płaciłem za lot Ryanair kartą jakiś tydzień temu. Transakcja się udała.
Wczoraj moja karta utraciła ważność. Zamówiłem nową kartę.
Dzisiaj patrzę a pieniądze - opłata za lot wróciły chyba na moje konto. Pojawiło się: "zwolnienie blokady". Więc teraz jakby nie zapłaciłem za mój lot.
To normalne?
09-12-2019 06:33
Chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mogę sprawdzić jaką kartą zapłaciłeś. Jeżeli była to karta płatnicza np. Visa Zbliżeniowa lub kredytowa, to nową kartę z nową datą ważności wysyłamy automatycznie jako odnowioną kartę. Wtedy nie powinieneś zamawiać nowej karty. Jeżeli zapłaciłeś kartą, która w danym momencie była ważna, to transakcja powinna dojść do skutku. Być może był błąd płatności lub nie otrzymaliśmy od Rayanair potwierdzenia o udanej transakcji, dlatego masz zwolnienie blokady (wtedy zwiększa się Twoje saldo na koncie). Proszę spróbuj na początku skontaktować się z Rayanair. Jeżeli potwierdzą, że po ich stronie nie było problemu, to zgłoś u nas reklamację w Moim ING przez czat (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00), przez wiadomość w bankowości, telefonicznie 32 357 00 69 lub w oddziale.Wtedy sprawdzimy Twoją płatność.
10-12-2019 08:41 | Edytowano: 10-12-2019 08:47
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |