- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
06-12-2019 08:42
Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
sugeruję zapoznać się z informacjami na stronach:
https://fintek.pl/nieautoryzowane-transakcje-platnicze-analiza-rzecznika-finansowego/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-12-2019 12:36
Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TGWP stosujemy wszelkie zapisy dyrektywy PSD2. W razie nieautoryzowanej transakcji konieczne jest złożenie reklamacji oraz zgłoszenie w organach ścigania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-12-2019 19:07
Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-12-2019 21:12
Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Właśnie odzyskałam swoje pieniądze, FB dość szybko zareagował na moją reklamację, uznał że "wykryto podejrzaną transakcję związaną z moją kartą w wyniku której doszło do zakupów które nie zostały dokonane przeze mnie, w związku z tym przyznano zwrot za oszukańcze zakupy".
Bardzo się cieszę z tego faktu, aczkolwiek jak już wcześniej pisałam transakcja tego typu nigdy nie powinna zostać przez bank dopuszczona. Mam nadzieję że sprawa nigdy więcej się nie powtórzy, ale moje zaufanie do banku już nie będzie takie jak przedtem. Czekam na informację jakie bank podejmuje środki ochrony klientów przed nieuprawnionym użyciem kart. Ja ze swej strony podejmowałam wszystkie możliwe działania w tym celu, jak się okazuje nieskutecznie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-12-2019 11:56
Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-12-2019 21:21
Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Ola1201 bardzo dobrze, że zwracasz uwagę na to jak chronić swoją kartę. Każdy z użytkowników kart powinien zapoznać się z tymi zasadami. Umieszczam je jeszcze raz. Znajdziecie je tutaj i tutaj.
My jako bank również przykładamy dużą uwagę do płatności kartami, monitorujemy je i w wielu przypadkach również blokujemy kartę. A w razie nieuprawnionych transakcji pomagamy w rozwiązaniu sytuacji.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
11-12-2019 11:59
Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jestem klientem ING oraz Santandera. W tym drugim spotkało mnie dokładnie to samo. Ale! Pierwszego dnia poszedł nieautoryzowany przelew na 19.64, odbiorca FACEBKmeads (czy jakoś tak), po czym następny przelew był stukrotnością pierwszego, czyli 1964 PLN. A teraz najdziwniejsze, dwa dni później większa kwota została zwrócona ... Złożona reklamacja w banku rozpatrzona pozytywnie, kwota zwrócona. Znajoma w tym samym okresie padła ofiarą identycznego przestępstwa na kwotę ponad 2 tys. W trakcie rozpatrywania zgłaszanej reklamacji okazało się, że karta została użyta przez posiadacza manualnie w ... Irlandii! Oczywiście prawowita właścicielka karty oraz pieniędzy w tym czasie przebywa w Polsce... Dziwne, że banki widząc problem nie informuja klientów ani nie próbują we współpracy z FB rozwiązać problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
11-12-2019 12:19
Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Mnie też bardzo dziwi podejście banków do tego tematu. Wątek ciągnie się już drugi rok a problem dalej jest nierozwiązany.
Myślałam, że jak banki zostaną zobligowane do wprowadzenia silnego uwierzytelnienia, to użytkowanie karty stanie się bezpieczniejsze, a tu nic... Dalej klientom są ściągane kwoty z karty bez weryfikacji tożsamości a banki zamiast zastanowić się jak rozwiązać ten problem (płatność bez autoryzacji) udzielają ciągle tych samych rad, tzn. jak korzystać bezpiecznie z kart, które to zalecenia chyba już znam na pamięć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-02-2020 12:46
Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam dziś tą samą sytuację, co dotyczy ten wpis. I nie wiem co mam z tym zrobić, ponieważ transakcja nie była autoryzowana. Bardzo bym prosił o szybką reakcję i szybkie rozwiązanie sprawy.
Dziękuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-02-2020 12:48
Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę, skontaktuj się z nami jak najszybciej: 32 357 00 12.
Infolinia jest czynna całą dobę.
Specjalista sprawdzi informacje w systemie i przekaże wyjaśnienia.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość