Odpowiedz
TGWP
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
1
13-05-2019
Wiadomość 51 z 81 (9 370 wyświetleń)

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE


 @TGWP stosujemy wszelkie zapisy dyrektywy PSD2.  W razie nieautoryzowanej transakcji konieczne jest złożenie reklamacji oraz zgłoszenie w organach ścigania. 
 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 52 z 81 (9 347 wyświetleń)

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Tak też zrobiłem. Czekam na rezultaty
mziebura
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
06-12-2019
Wiadomość 53 z 81 (9 317 wyświetleń)

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Właśnie odzyskałam swoje pieniądze, FB dość szybko zareagował na moją reklamację, uznał że "wykryto podejrzaną transakcję związaną z moją kartą w wyniku której doszło do zakupów które nie zostały dokonane przeze mnie, w związku z tym przyznano zwrot za oszukańcze zakupy".

 

Bardzo się cieszę z tego faktu, aczkolwiek jak już wcześniej pisałam transakcja tego typu nigdy nie powinna zostać przez bank dopuszczona. Mam nadzieję że sprawa nigdy więcej się nie powtórzy, ale moje zaufanie do banku już nie będzie takie jak przedtem. Czekam na informację jakie bank podejmuje środki ochrony klientów przed nieuprawnionym użyciem kart. Ja ze swej strony podejmowałam wszystkie możliwe działania w tym celu, jak się okazuje nieskutecznie.

Odpowiedz
0 Lajków
Ola1201
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-11-2019
Wiadomość 54 z 81 (9 273 wyświetleń)

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Też dostałem taką odpowiedź od Facebooka. Na banku w następny dzień otrzymałem zwrot od ING. Jednak zastrzegli zwrot tym, że skontaktują się z VISA w celu dokładniejszego wyjaśnienia i mają możliwość cofnięcia zwrotu, więc jeszcze sprawa nie jest do końca wygrana.
Odpowiedz
0 Lajków
mziebura
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
06-12-2019
Wiadomość 55 z 81 (9 248 wyświetleń)

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

@Ola1201 bardzo dobrze, że zwracasz uwagę na to jak chronić swoją kartę. Każdy z użytkowników kart powinien zapoznać się z tymi zasadami. Umieszczam je jeszcze raz. Znajdziecie je tutaj i tutaj

My jako bank również przykładamy dużą uwagę do płatności kartami, monitorujemy je i w wielu przypadkach również blokujemy kartę. A w razie nieuprawnionych transakcji pomagamy w rozwiązaniu sytuacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
339
65
04-09-2015
Wiadomość 56 z 81 (9 228 wyświetleń)

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Jestem klientem ING oraz Santandera. W tym drugim spotkało mnie dokładnie to samo. Ale! Pierwszego dnia poszedł nieautoryzowany przelew na 19.64, odbiorca FACEBKmeads (czy jakoś tak), po czym następny przelew był stukrotnością pierwszego, czyli 1964 PLN. A teraz najdziwniejsze, dwa dni później większa kwota została zwrócona ... Złożona reklamacja w banku rozpatrzona pozytywnie, kwota zwrócona. Znajoma w tym samym okresie padła ofiarą identycznego przestępstwa na kwotę ponad 2 tys. W trakcie rozpatrywania zgłaszanej reklamacji okazało się, że karta została użyta przez posiadacza manualnie w ... Irlandii! Oczywiście prawowita właścicielka karty oraz pieniędzy w tym czasie przebywa w Polsce... Dziwne, że banki widząc problem nie informuja klientów ani nie próbują we współpracy z FB rozwiązać problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
Krystian76
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-12-2019
Wiadomość 57 z 81 (9 173 wyświetleń)

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Witam,

Mnie też bardzo dziwi podejście banków do tego tematu. Wątek ciągnie się już drugi rok a problem dalej jest nierozwiązany.

Myślałam, że jak banki zostaną zobligowane do wprowadzenia silnego uwierzytelnienia, to użytkowanie karty stanie się bezpieczniejsze, a tu nic... Dalej klientom są ściągane kwoty z karty bez weryfikacji tożsamości a banki zamiast zastanowić się jak rozwiązać ten problem (płatność bez autoryzacji) udzielają ciągle tych samych rad, tzn. jak korzystać bezpiecznie z kart, które to zalecenia chyba już znam na pamięć.

 

Odpowiedz
0 Lajków
TGWP
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
1
13-05-2019
Wiadomość 58 z 81 (9 166 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Witam.
Mam dziś tą samą sytuację, co dotyczy ten wpis. I nie wiem co mam z tym zrobić, ponieważ transakcja nie była autoryzowana. Bardzo bym prosił o szybką reakcję i szybkie rozwiązanie sprawy.
Dziękuję.
Odpowiedz
0 Lajków
Damiano
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
19-02-2020
Wiadomość 59 z 81 (8 367 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Proszę, skontaktuj się z nami jak najszybciej: 32 357 00 12.
Infolinia jest czynna całą dobę.
Specjalista sprawdzi informacje w systemie i przekaże wyjaśnienia. 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 60 z 81 (8 363 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy