Odpowiedz
TGWP
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
1
13-05-2019
Wiadomość 51 z 81 (8 354 wyświetleń)

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE


 @TGWP stosujemy wszelkie zapisy dyrektywy PSD2.  W razie nieautoryzowanej transakcji konieczne jest złożenie reklamacji oraz zgłoszenie w organach ścigania. 
 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 52 z 81 (8 332 wyświetleń)

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Tak też zrobiłem. Czekam na rezultaty
mziebura
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
06-12-2019
Wiadomość 53 z 81 (8 303 wyświetleń)

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Właśnie odzyskałam swoje pieniądze, FB dość szybko zareagował na moją reklamację, uznał że "wykryto podejrzaną transakcję związaną z moją kartą w wyniku której doszło do zakupów które nie zostały dokonane przeze mnie, w związku z tym przyznano zwrot za oszukańcze zakupy".

 

Bardzo się cieszę z tego faktu, aczkolwiek jak już wcześniej pisałam transakcja tego typu nigdy nie powinna zostać przez bank dopuszczona. Mam nadzieję że sprawa nigdy więcej się nie powtórzy, ale moje zaufanie do banku już nie będzie takie jak przedtem. Czekam na informację jakie bank podejmuje środki ochrony klientów przed nieuprawnionym użyciem kart. Ja ze swej strony podejmowałam wszystkie możliwe działania w tym celu, jak się okazuje nieskutecznie.

Odpowiedz
0 Lajków
Ola1201
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-11-2019
Wiadomość 54 z 81 (8 260 wyświetleń)

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Też dostałem taką odpowiedź od Facebooka. Na banku w następny dzień otrzymałem zwrot od ING. Jednak zastrzegli zwrot tym, że skontaktują się z VISA w celu dokładniejszego wyjaśnienia i mają możliwość cofnięcia zwrotu, więc jeszcze sprawa nie jest do końca wygrana.
Odpowiedz
0 Lajków
mziebura
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
06-12-2019
Wiadomość 55 z 81 (8 237 wyświetleń)

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

@Ola1201 bardzo dobrze, że zwracasz uwagę na to jak chronić swoją kartę. Każdy z użytkowników kart powinien zapoznać się z tymi zasadami. Umieszczam je jeszcze raz. Znajdziecie je tutaj i tutaj

My jako bank również przykładamy dużą uwagę do płatności kartami, monitorujemy je i w wielu przypadkach również blokujemy kartę. A w razie nieuprawnionych transakcji pomagamy w rozwiązaniu sytuacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 56 z 81 (8 217 wyświetleń)

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Jestem klientem ING oraz Santandera. W tym drugim spotkało mnie dokładnie to samo. Ale! Pierwszego dnia poszedł nieautoryzowany przelew na 19.64, odbiorca FACEBKmeads (czy jakoś tak), po czym następny przelew był stukrotnością pierwszego, czyli 1964 PLN. A teraz najdziwniejsze, dwa dni później większa kwota została zwrócona ... Złożona reklamacja w banku rozpatrzona pozytywnie, kwota zwrócona. Znajoma w tym samym okresie padła ofiarą identycznego przestępstwa na kwotę ponad 2 tys. W trakcie rozpatrywania zgłaszanej reklamacji okazało się, że karta została użyta przez posiadacza manualnie w ... Irlandii! Oczywiście prawowita właścicielka karty oraz pieniędzy w tym czasie przebywa w Polsce... Dziwne, że banki widząc problem nie informuja klientów ani nie próbują we współpracy z FB rozwiązać problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
Krystian76
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-12-2019
Wiadomość 57 z 81 (8 163 wyświetleń)

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Witam,

Mnie też bardzo dziwi podejście banków do tego tematu. Wątek ciągnie się już drugi rok a problem dalej jest nierozwiązany.

Myślałam, że jak banki zostaną zobligowane do wprowadzenia silnego uwierzytelnienia, to użytkowanie karty stanie się bezpieczniejsze, a tu nic... Dalej klientom są ściągane kwoty z karty bez weryfikacji tożsamości a banki zamiast zastanowić się jak rozwiązać ten problem (płatność bez autoryzacji) udzielają ciągle tych samych rad, tzn. jak korzystać bezpiecznie z kart, które to zalecenia chyba już znam na pamięć.

 

Odpowiedz
0 Lajków
TGWP
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
1
13-05-2019
Wiadomość 58 z 81 (8 159 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Witam.
Mam dziś tą samą sytuację, co dotyczy ten wpis. I nie wiem co mam z tym zrobić, ponieważ transakcja nie była autoryzowana. Bardzo bym prosił o szybką reakcję i szybkie rozwiązanie sprawy.
Dziękuję.
Odpowiedz
0 Lajków
Damiano
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
19-02-2020
Wiadomość 59 z 81 (7 363 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Proszę, skontaktuj się z nami jak najszybciej: 32 357 00 12.
Infolinia jest czynna całą dobę.
Specjalista sprawdzi informacje w systemie i przekaże wyjaśnienia. 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 60 z 81 (7 360 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy