06-12-2019 08:42
Witam,
sugeruję zapoznać się z informacjami na stronach:
https://fintek.pl/nieautoryzowane-transakcje-platnicze-analiza-rzecznika-finansowego/
06-12-2019 12:36
@TGWP stosujemy wszelkie zapisy dyrektywy PSD2. W razie nieautoryzowanej transakcji konieczne jest złożenie reklamacji oraz zgłoszenie w organach ścigania.
06-12-2019 19:07
08-12-2019 21:12
Właśnie odzyskałam swoje pieniądze, FB dość szybko zareagował na moją reklamację, uznał że "wykryto podejrzaną transakcję związaną z moją kartą w wyniku której doszło do zakupów które nie zostały dokonane przeze mnie, w związku z tym przyznano zwrot za oszukańcze zakupy".
Bardzo się cieszę z tego faktu, aczkolwiek jak już wcześniej pisałam transakcja tego typu nigdy nie powinna zostać przez bank dopuszczona. Mam nadzieję że sprawa nigdy więcej się nie powtórzy, ale moje zaufanie do banku już nie będzie takie jak przedtem. Czekam na informację jakie bank podejmuje środki ochrony klientów przed nieuprawnionym użyciem kart. Ja ze swej strony podejmowałam wszystkie możliwe działania w tym celu, jak się okazuje nieskutecznie.
09-12-2019 11:56
09-12-2019 21:21
@Ola1201 bardzo dobrze, że zwracasz uwagę na to jak chronić swoją kartę. Każdy z użytkowników kart powinien zapoznać się z tymi zasadami. Umieszczam je jeszcze raz. Znajdziecie je tutaj i tutaj.
My jako bank również przykładamy dużą uwagę do płatności kartami, monitorujemy je i w wielu przypadkach również blokujemy kartę. A w razie nieuprawnionych transakcji pomagamy w rozwiązaniu sytuacji.
11-12-2019 11:59
Jestem klientem ING oraz Santandera. W tym drugim spotkało mnie dokładnie to samo. Ale! Pierwszego dnia poszedł nieautoryzowany przelew na 19.64, odbiorca FACEBKmeads (czy jakoś tak), po czym następny przelew był stukrotnością pierwszego, czyli 1964 PLN. A teraz najdziwniejsze, dwa dni później większa kwota została zwrócona ... Złożona reklamacja w banku rozpatrzona pozytywnie, kwota zwrócona. Znajoma w tym samym okresie padła ofiarą identycznego przestępstwa na kwotę ponad 2 tys. W trakcie rozpatrywania zgłaszanej reklamacji okazało się, że karta została użyta przez posiadacza manualnie w ... Irlandii! Oczywiście prawowita właścicielka karty oraz pieniędzy w tym czasie przebywa w Polsce... Dziwne, że banki widząc problem nie informuja klientów ani nie próbują we współpracy z FB rozwiązać problemu.
11-12-2019 12:19
Witam,
Mnie też bardzo dziwi podejście banków do tego tematu. Wątek ciągnie się już drugi rok a problem dalej jest nierozwiązany.
Myślałam, że jak banki zostaną zobligowane do wprowadzenia silnego uwierzytelnienia, to użytkowanie karty stanie się bezpieczniejsze, a tu nic... Dalej klientom są ściągane kwoty z karty bez weryfikacji tożsamości a banki zamiast zastanowić się jak rozwiązać ten problem (płatność bez autoryzacji) udzielają ciągle tych samych rad, tzn. jak korzystać bezpiecznie z kart, które to zalecenia chyba już znam na pamięć.
19-02-2020 12:46
19-02-2020 12:48
Proszę, skontaktuj się z nami jak najszybciej: 32 357 00 12.
Infolinia jest czynna całą dobę.
Specjalista sprawdzi informacje w systemie i przekaże wyjaśnienia.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |