21-03-2018 07:36
Witam. Od niecałych 10 lat mam konto Direct. Konto "teoretycznie" jest darmowe, jedynie naliczane są opłaty za użytkowanie karty, chyba że zrobię kilka płatności na kwotę powyżej 250-300 zł (nie pamiętam dokładnie). Sprawa wygląda tak, że wziąłem kredyt hipoteczny w innym banku, co wiązało się z założeniem nowego konta i przekierowaniu mojego wynagrodzenia na tamten rachunek. Nie chcę rezygnować z konta ING, ponieważ według mojej oceny ma atrakcyjniejsze rozwiązania techniczne (wpłatomaty itp). Moje pytanie, jeżeli zrezygnuję z karty debetowej (nie przeprowadzam na niej już żadnych operacji) aby uniknąć opłaty za nią, konto direct będzie darmowe?
21-03-2018 10:41
Zgadza się.
Konto pozostanie darmowe.
Zawsze będziesz mógł skorzystać z wpłat i wypłat na konto dzięki usłudze BLIK,
22-03-2018 17:43
W takim razie w jaki sposób zrezygnować z karty? Wystarczy ją zastrzec poprzez zgłoszenie internetowe, czy trzeba udać się do placówki banku??
22-03-2018 17:47
23-03-2018 18:08
Zastrzeżenie karty, nie jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy o kartę. Aby ją zamknąć, należy udać się do oddziału.
23-03-2018 20:03
24-03-2018 20:12
W dowolnym momencie możesz zamówić nową kartę. Kartę zamówisz, po zalogowaniu do swojej usługi bankowości internetowej, wybierając kolejno: Oferta ING, karty i płatności telefonem, karty do konta i przedpłacone - więcej.
24-03-2018 20:25
27-03-2018 09:15
@AgnieszkaS ustalcie proszę jedną i prawdziwą wersję w tej kwestii - ja najpierw zostałem poinformowany, że wystarczy zastrzec kartę. Później dostałem informację, że jednak muszę iść do oddziału i wypowiedzieć umowę, bo inaczej po upływie ważności karty zastrzeżonej przyślecie mi nowy plastik i wtedy znów będą naliczone opłaty. Poszedłem do oddziału (Plac Unii w Warszawie) - tam dostałem informację, że nie ma czegoś takiego jak wypowiedzenie umowy o kartę i że dopóki nie zawnioskuję o nowy plastik to nic do mnie nie przyjdzie i nie będę obarczony kosztami karty.
To jak to jest?
28-03-2018 09:19
WojtSkarzynski zastrzeżenie karty a jej zamknięcie to dwie różne dyspozycje.
Pierwsze jest procesem bezpieczeństwa w sytuacji, gdy zgubisz kartę lub ktoś Ci ją ukradnie.
Wtedy możesz zastrzec kartę:
- w Moim ING - klikając „Dane i ustawienia” a następnie „Bezpieczeństwo” lub ze strony karty - po prawej stronie znajdź link „Zastrzeż kartę”;
- drogą telefoniczną, dzwoniąc pod całodobowy numer (32) 357 00 12;
- w oddziale banku.
Nie pobieramy opłaty za zastrzeżoną kartę. Nie wysyłamy nowej karty automatycznie. W dowolnym momencie możesz ją zamówić w Moim ING lub w oddziale banku.
Natomiast w momencie, kiedy posiadasz kartę a nie chcesz z niej już korzystać, powinieneś z niej zrezygnować w oddziale banku. Realizujemy tę dyspozycję w naszych placówkach.
Specjalista powinien także zniszczyć kartę w Twojej obecności.
Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 22-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |