06-02-2022 17:00
07-02-2022 17:07
@neta kartę debetową możesz już zamknąć w swojej bankowości internetowej. Nie wymagamy do tego wizyty w oddziale.
Żeby zrezygnować z karty, wystarczy że wejdziesz w jej szczegóły w Moim ING i wybierzesz opcję "Zamknij kartę".
Gdybyś w przyszłości ponownie chciała zacząć korzystać z karty, to zamówisz ją również w swojej bankowości.
31-07-2023 21:02
A jak zamknąć kartę, żeby nie zapłacić 7 zł? I odwrotnie: jaki błąd trzeba zrobić, żeby jednak bank skasował 7 zł?
01-08-2023 21:02
Kartę zamkniesz wchodząc w szczegóły swojej karty przez "Moje finanse"-> Visa Zbliżeniowa i na dole ekranu "Zamknij kartę". Jeśli kartę masz aktywną, a nie zrealizujesz nią płatności na 300 zł w okresie od 29, do 28 dnia następnego miesiąca, to pobierzemy opłatę 7 zł.
11-10-2023 22:03 | Edytowano: 11-10-2023 22:09
Nie zgadzam się z tą informacją
Mam w danych karty podane Status karty : nieaktywna, a co miesiąc jestem obciążany opłatą 7 zł. Nie mam także przycisku rezygnacji z karty.
Owszem, taka możliwość jest widoczna dla mnie na zakładce karty współwłaściciela.
Możliwość zamknięcia karty otrzymałem dopiero po jej zastrzeżeniu. Taka czynność nie powinna być obciążona dodatkowymi warunkami.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024