Odpowiedz

Re.: Rezygnacja z karty debetowej

Moje pytanie - bo widzę, że rozwiązanie tematu sprzed prawie 4 lat Emotikon: Szczęśliwy - czy coś się w tym czasie zmieniło w kwestii zamykania samej karty debetowej, bez rezygnacji z konta? Tzn. czy nadal konieczna jest wizyta w oddziale, czy może jednak da się to szybko zrobić bez wychodzenia z domu, poprzez bankowość internetową?
W bankowości, w zakładce "karty" widzę na samym końcu taką ikonkę z koszem zatytułowaną "zamknij kartę" - kliknięcie tam i postępowanie z instrukcjami będzie wystarczające, jeśli chciałabym pozbyć się karty, czy i tak pojawi się konieczność wizyty w oddziale?
Odpowiedz
0 Lajków
neta
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
4
16-01-2021
Wiadomość 11 z 12 (2 908 wyświetleń)

Re: Re.: Rezygnacja z karty debetowej

@neta kartę debetową możesz już zamknąć w swojej bankowości internetowej. Nie wymagamy do tego wizyty w oddziale.

Żeby zrezygnować z karty, wystarczy że wejdziesz w jej szczegóły w Moim ING i wybierzesz opcję "Zamknij kartę".

 

Gdybyś w przyszłości ponownie chciała zacząć korzystać z karty, to zamówisz ją również w swojej bankowości. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
496
115
19-03-2018
Wiadomość 12 z 12 (2 884 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

122585/012023

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk

...

01-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy