Odpowiedz

Re.: Rezygnacja z karty debetowej

Moje pytanie - bo widzę, że rozwiązanie tematu sprzed prawie 4 lat Emotikon: Szczęśliwy - czy coś się w tym czasie zmieniło w kwestii zamykania samej karty debetowej, bez rezygnacji z konta? Tzn. czy nadal konieczna jest wizyta w oddziale, czy może jednak da się to szybko zrobić bez wychodzenia z domu, poprzez bankowość internetową?
W bankowości, w zakładce "karty" widzę na samym końcu taką ikonkę z koszem zatytułowaną "zamknij kartę" - kliknięcie tam i postępowanie z instrukcjami będzie wystarczające, jeśli chciałabym pozbyć się karty, czy i tak pojawi się konieczność wizyty w oddziale?
Odpowiedz
0 Lajków
neta
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
4
16-01-2021
Wiadomość 11 z 15 (12 013 wyświetleń)

Re: Re.: Rezygnacja z karty debetowej

@neta kartę debetową możesz już zamknąć w swojej bankowości internetowej. Nie wymagamy do tego wizyty w oddziale.

Żeby zrezygnować z karty, wystarczy że wejdziesz w jej szczegóły w Moim ING i wybierzesz opcję "Zamknij kartę".

 

Gdybyś w przyszłości ponownie chciała zacząć korzystać z karty, to zamówisz ją również w swojej bankowości. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
585
125
19-03-2018
Wiadomość 12 z 15 (11 989 wyświetleń)

Re: Re.: Rezygnacja z karty debetowej

A jak zamknąć kartę, żeby nie zapłacić 7 zł? I odwrotnie: jaki błąd trzeba zrobić, żeby jednak bank skasował 7 zł?

Odpowiedz
0 Lajków
ingo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-07-2023
Wiadomość 13 z 15 (7 536 wyświetleń)

Re: Re.: Rezygnacja z karty debetowej

Kartę zamkniesz wchodząc w szczegóły swojej karty przez "Moje finanse"-> Visa Zbliżeniowa i na dole ekranu "Zamknij kartę". Jeśli kartę masz aktywną, a nie zrealizujesz nią płatności na 300 zł w okresie od 29, do 28 dnia następnego miesiąca, to pobierzemy opłatę 7 zł.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
174
35
02-09-2021
Wiadomość 14 z 15 (7 445 wyświetleń)

Re: Re.: Rezygnacja z karty debetowej

[ Edytowane ]

Nie zgadzam się z tą informacją

Mam w danych karty podane Status karty : nieaktywna,  a co miesiąc jestem obciążany opłatą 7 zł. Nie mam także przycisku rezygnacji z karty.

 

Owszem, taka możliwość jest widoczna dla mnie na zakładce karty współwłaściciela.

 

Możliwość zamknięcia karty otrzymałem dopiero po jej zastrzeżeniu. Taka czynność nie powinna być obciążona dodatkowymi warunkami.

Odpowiedz
0 Lajków
RAM
RAM
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-10-2023
Wiadomość 15 z 15 (6 332 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy