06-02-2022 17:00
07-02-2022 17:07
@neta kartę debetową możesz już zamknąć w swojej bankowości internetowej. Nie wymagamy do tego wizyty w oddziale.
Żeby zrezygnować z karty, wystarczy że wejdziesz w jej szczegóły w Moim ING i wybierzesz opcję "Zamknij kartę".
Gdybyś w przyszłości ponownie chciała zacząć korzystać z karty, to zamówisz ją również w swojej bankowości.
31-07-2023 21:02
A jak zamknąć kartę, żeby nie zapłacić 7 zł? I odwrotnie: jaki błąd trzeba zrobić, żeby jednak bank skasował 7 zł?
01-08-2023 21:02
Kartę zamkniesz wchodząc w szczegóły swojej karty przez "Moje finanse"-> Visa Zbliżeniowa i na dole ekranu "Zamknij kartę". Jeśli kartę masz aktywną, a nie zrealizujesz nią płatności na 300 zł w okresie od 29, do 28 dnia następnego miesiąca, to pobierzemy opłatę 7 zł.
11-10-2023 22:03 | Edytowano: 11-10-2023 22:09
Nie zgadzam się z tą informacją
Mam w danych karty podane Status karty : nieaktywna, a co miesiąc jestem obciążany opłatą 7 zł. Nie mam także przycisku rezygnacji z karty.
Owszem, taka możliwość jest widoczna dla mnie na zakładce karty współwłaściciela.
Możliwość zamknięcia karty otrzymałem dopiero po jej zastrzeżeniu. Taka czynność nie powinna być obciążona dodatkowymi warunkami.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024