28-06-2020 21:52
29-06-2020 22:01
Dla karty kredytowej nie możesz pobrać potwierdzenia jednostkowej transakcji/ przelewu w Moim ING.
Możesz pobrać pełne zestawienie operacji. W tym celu przejdź do szczegółów karty i wybierz ”Karta kredytowa” -> ” Zestawienie transakcji” -> ” Pobierz zestawienie PDF". Jeśli zależy Ci na konkretnym potwierdzeniu, proszę żebyś napisał do nas na czacie w moim ING. Przygotujemy je dla Ciebie
15-08-2024 14:47
18-08-2024 15:02
Jeśli potrzebujesz potwierdzenia pojedynczej transakcji z karty kredytowej, prosimy skontaktuj się z nami na Czacie w Moim ING, zamówimy je dla Ciebie.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |