28-06-2020 21:52
29-06-2020 22:01
Dla karty kredytowej nie możesz pobrać potwierdzenia jednostkowej transakcji/ przelewu w Moim ING.
Możesz pobrać pełne zestawienie operacji. W tym celu przejdź do szczegółów karty i wybierz ”Karta kredytowa” -> ” Zestawienie transakcji” -> ” Pobierz zestawienie PDF". Jeśli zależy Ci na konkretnym potwierdzeniu, proszę żebyś napisał do nas na czacie w moim ING. Przygotujemy je dla Ciebie
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024