18-11-2019 11:22
18-11-2019 13:51
Dzień dobry, nie wiem, jaka jest przyczyna zablokowania Twojej karty, dlatego trudno mi pomóc. Przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Napisz proszę:
- czy sam zablokowałeś czasowo kartę ze względu na jej zgubienie?
- miałeś 3 błędne próby podania PINu?
- blokada dotyczy podejrzenia nieuprawnionych prób płatności?
- czy korzystasz z karty do konta czy kredytowej?
Możesz też napisać do nas na czacie w Moim ING (na dole aplikacji lub bankowości). Wtedy będziemy mogli sprawdzić Twoją sytuację.
10-02-2021 21:58
11-02-2021 20:33
Jeśli chcesz odblokować swoją kartę, kliknij w Moim ING w swoją kartę i wybierz link "Odblokuj kartę”.
Możesz ją odblokować do 30 dni od dnia zablokowania. Później automatycznie zamkniemy kartę.
Jeśli nie widzisz tej opcji w szczegółach karty, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 12. Pracujemy całą dobę.
Odblokujemy Twoją kartę telefonicznie.
25-07-2022 21:34
Jako właściciel konta mogłem zablokować czasowo kartę pełnomocnika ale jako właściciel nie mogę jej już odblokować (bankowość internetowa na komputerze). Chore.
26-07-2022 21:51
Kartę mogłeś zablokować ze względów bezpieczeństwa. Opcja ta jest dostępna, by zabezpieczyć kartę szybko i wygodnie, gdy karta się zgubi. Natomiast kartę odblokuje tylko osoba, na którą jest ona wydana.
Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |