Odpowiedz

Nowa Karta i jej status

Hejka,
jestem nowy na tym forum (pierwszy wpis).

1. Chciałbym się dowiedzieć czy po dostarczeniu karty do skrzynki pocztowej, w aplikacji zmieni się status zamówionej karty?
Będzie informacja że "dotarła na miejsce"?

2. Poza tym mała sugestia, miło było by móc dodać karę do Google Pay, zanim ona przyjdzie, z poziomu aplikacji Moje ING. To jest niesprawiedliwe że Apple (prawdopodobnie) wymaga umieszczenie przycisku "add to wallet" w aplikacjach bankowych aby dodać kartę do Apple Pay, nawet zanim ona dotrze do użytkownika (chodź można też normalnie poprzez aplikację wallet z fizyczną kartą), a użytkownicy urządzeń z Androidem muszą czekać na fizyczną kartę. (Wiem że można użyć HCE w aplikacji ING, ale wiadomo o co chodzi).

Dzięki, a ja w międzyczasie czekam na swoją pierwszą kartę z ING Emotikon: Szczęśliwy!
Adrian
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (2 999 wyświetleń)

Re: Nowa Karta i jej status

Witamy w naszej Społeczności Emotikon: Szczęśliwy Poniżej odpowiedzi na Twoje pytania:

 

  1. Status karty się zmieni zgodnie z terminem, kiedy karta powinna do Ciebie dotrzeć. Powinno to być maksymalnie 8 dni roboczych Emotikon: Szczęśliwy
  2. Dziękujemy za sugestię - przekazałam ją do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Zachęcam do aktywowania płatności kartą w telefonie w naszej aplikacji ☺


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
595
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 930 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy