28-12-2016 16:06
Czasowo zablokowałem kartę via ingonline. W serwisie nie widzę opcji do odblokowania - jak to teraz odkręcić?
29-12-2016 16:17
Czasowo zablokowaną kartę możesz odblokować telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub po zalogowaniu do bankowości internetowej, wybierając zakładkę Moje finanse, następnie wybierasz kartę, którą chcesz odblokować i po prawej stronie znajdziesz opcję odblokowania karty.
24-04-2017 02:05
25-04-2017 07:15
Nie określamy minimalnego czasu, po którym można odblokować kartę. Określiliśmy tylko termin, po którym karta automatycznie zmienia status na "zastrzeżona". Jest to 30 dni.
Kartę możesz odblokować:
12-07-2017 15:46
Witam, również nie mogę odnaleźć opcji odblokowania karty czasowo zablokowanej w bankowości internetowej, nawet we wskazanej wcześniej zakładce. Czy mogłabym prosić o jakąś dodatkową wskazówkę?
13-07-2017 16:11
Prosimy napisz nam, ile minęło czasu od zablokowania jej czasowo?
10-01-2018 20:14
A po jakim czasie jest dostępna opcja odblokowania karty z poziomu bankowości internetowej?
11-01-2018 20:26
Kartę debetową możesz odblokować zaraz po jej czasowym zablokowaniu przez Moje ING lub telefonicznie: 32 357 00 12.
06-01-2019
22:15
– ostatnio edytowany
07-01-2019
08:07
przez
PatrycjaT
Czy jako pełnomocnik ogólny mogę odblokować czasowo zablokowaną kartę przez bankowość internetową? Zablokowałem ją kilka dni temu i teraz nie mogę jej odblokować (brak opcji w Moje finanse - karty i płatności).
07-01-2019 07:21
Kartę odblokuje osoba, na którą została ona wydana.
Jako pełnomocnik możesz ją zablokować/zastrzec, ale nie może jej odblokować
Proszę, przekaż tej osobie, że może odblokować kartę:
Pamiętaj, że jeżeli karta nie zostanie odblokowana do 30 dni - zastrzeżemy ją.
Czy można w aplikacji uwolnić kwotę doładowania telefonu w sieci ORANGE i wprowadzić możliwość jej wpisania ręcznie?
Teraz jest lista doładowań, która nie pasuje do aktualnych cen pakietów. Mam pakiet
... 10-02-2025Witam, próbuję się zalogować za pomocą profilu zaufanego poprzez bank i wyskakuje po wybraniu banku błąd Moje ID " Wystąpił błąd, Przepraszamy coś poszło nie tak, identyfikator problemu176334344949966
... 10-02-2025Dzień Dobry
W tym tygodniu czekam na przelew, który nie będzie większy od kwoty wolnej od zajęcia na rachunku bankowym. Kwoty wolnej od zajęcia też jeszcze nie wykorzystałem w tym miesiącu. Czy przych
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |