Odpowiedz

Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Czasowo zablokowałem kartę via ingonline. W serwisie nie widzę opcji do odblokowania - jak to teraz odkręcić?

tekska
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
28-12-2016
Wiadomość 1 z 16 (158 742 wyświetleń)

Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Czasowo zablokowaną kartę możesz odblokować telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub po zalogowaniu do bankowości internetowej, wybierając zakładkę Moje finanse, następnie wybierasz kartę, którą chcesz odblokować i po prawej stronie znajdziesz opcję odblokowania karty.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 16 (158 676 wyświetleń)

Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Witam. Mam pytanie. Po jakim czasie mozna odblokować , zablokowana czesowo karte? Jak wchodzę w karty to nie ma takiej opcji odblokowania. W "moich finansach" także. Jest informacja ze karta jest czasowo zablokowana ,ale nie potrafie jej odblokowac poniewaz nie mam takiej opcji. Moze jest jakis czas po ktorym mozna tą operacje wykonać. Bardzo proszę o podpowiedź.
Odpowiedz
0 Lajków
Mokaka12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-04-2017
Wiadomość 3 z 16 (157 470 wyświetleń)

Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Nie określamy minimalnego czasu, po którym można odblokować kartę. Określiliśmy tylko termin, po którym karta automatycznie zmienia status na "zastrzeżona". Jest to 30 dni.

Kartę możesz odblokować:

  • przez bankowość internetową: Moje finanse-karta-Odblokuj kartę,
  • telefonicznie: 32 357 00 12.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 4 z 16 (157 406 wyświetleń)

Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Witam, również nie mogę odnaleźć opcji odblokowania karty czasowo zablokowanej w bankowości internetowej, nawet we wskazanej wcześniej zakładce. Czy mogłabym prosić o jakąś dodatkową wskazówkę?

 

malbug
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
12-07-2017
Wiadomość 5 z 16 (154 453 wyświetleń)

Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Prosimy napisz nam, ile minęło czasu od zablokowania jej czasowo?





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 6 z 16 (154 374 wyświetleń)

Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

A po jakim czasie jest dostępna opcja odblokowania karty z poziomu bankowości internetowej?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 16 (145 550 wyświetleń)

Re: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Kartę debetową możesz odblokować zaraz po jej czasowym zablokowaniu przez Moje ING lub telefonicznie: 32 357 00 12.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 8 z 16 (145 441 wyświetleń)

Re: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

[ Edytowane ]

Czy jako pełnomocnik ogólny mogę odblokować czasowo zablokowaną kartę przez bankowość internetową? Zablokowałem ją kilka dni temu i teraz nie mogę jej odblokować (brak opcji w Moje finanse - karty i płatności).

Odpowiedz
0 Lajków
InspektorAlbert
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
26-08-2018
Wiadomość 9 z 16 (123 262 wyświetleń)

Re: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Kartę odblokuje osoba, na którą została ona wydana.
Jako pełnomocnik możesz ją zablokować/zastrzec, ale nie może jej odblokować Emotikon: Szczęśliwy
Proszę, przekaż tej osobie, że może odblokować kartę:

  • po zalogowaniu do swojej, imiennej usługi internetowej. W szczegółach karty będzie widoczna opcja: Odblokuj, 
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 12. Infolinia jest czynna 24/7.

Pamiętaj, że jeżeli karta nie zostanie odblokowana do 30 dni - zastrzeżemy ją. 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 10 z 16 (123 181 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy