28-12-2016 16:06
Czasowo zablokowałem kartę via ingonline. W serwisie nie widzę opcji do odblokowania - jak to teraz odkręcić?
29-12-2016 16:17
Czasowo zablokowaną kartę możesz odblokować telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub po zalogowaniu do bankowości internetowej, wybierając zakładkę Moje finanse, następnie wybierasz kartę, którą chcesz odblokować i po prawej stronie znajdziesz opcję odblokowania karty.
24-04-2017 02:05
25-04-2017 07:15
Nie określamy minimalnego czasu, po którym można odblokować kartę. Określiliśmy tylko termin, po którym karta automatycznie zmienia status na "zastrzeżona". Jest to 30 dni.
Kartę możesz odblokować:
12-07-2017 15:46
Witam, również nie mogę odnaleźć opcji odblokowania karty czasowo zablokowanej w bankowości internetowej, nawet we wskazanej wcześniej zakładce. Czy mogłabym prosić o jakąś dodatkową wskazówkę?
13-07-2017 16:11
Prosimy napisz nam, ile minęło czasu od zablokowania jej czasowo?
10-01-2018 20:14
A po jakim czasie jest dostępna opcja odblokowania karty z poziomu bankowości internetowej?
11-01-2018 20:26
Kartę debetową możesz odblokować zaraz po jej czasowym zablokowaniu przez Moje ING lub telefonicznie: 32 357 00 12.
06-01-2019 22:15 – ostatnio edytowany 07-01-2019 08:07 przez PatrycjaT
Czy jako pełnomocnik ogólny mogę odblokować czasowo zablokowaną kartę przez bankowość internetową? Zablokowałem ją kilka dni temu i teraz nie mogę jej odblokować (brak opcji w Moje finanse - karty i płatności).
07-01-2019 07:21
Kartę odblokuje osoba, na którą została ona wydana.
Jako pełnomocnik możesz ją zablokować/zastrzec, ale nie może jej odblokować
Proszę, przekaż tej osobie, że może odblokować kartę:
Pamiętaj, że jeżeli karta nie zostanie odblokowana do 30 dni - zastrzeżemy ją.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024