Odpowiedz

Zastrzeżona karta i brak mozliwosci wyrobienia nowej karty

Witam mam problem zastrzegłem kartę i nie mogę wyrobić nowej aplikacja nie pozwala mi jej zrobić piszę że nie przysługuje mi więcej jak jedna karta Visa a ja karty nie mam chyba że tą zastrzeżoną która już nie działa proszę pomóżcie
Odpowiedz
0 Lajków
Koornelus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-08-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 053 wyświetleń)

Re: Zastrzeżona karta i brak mozliwosci wyrobienia nowej karty

Standardowo w miejsce zastrzeżonej karty jest możliwość zamówienia nowej. Ta opcja nie pojawia się, jeśli karta została tylko zablokowana czasowo. 
Jeśli nie odnajdujesz tej opcji, to zadzwoń do nas pod numer 32 357 00 69. Sprawdzimy to na Twoim koncie. 
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1015
203
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 007 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Super ,że tak niewielką nadpłatą skróciłeś aż o 2 miesiące . Zaoszczędziłeś odsetki z tych dwóch rat , których już nie zapłacisz , A co do wysokości raty , to czy czasem nie nastąpiła aktualizacja wib

...

27-03-2023
Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Będzie to dobrowolna opcja. 

27-03-2023
Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

rav Proszę, skontaktuj się z nami ponownie w tej sprawie przez aplikację mobilną. Możesz napisać do nas na czacie lub wysłać wiadomość jako załącznik w swoim profilu (prawy, górny róg aplikacji konta

...

27-03-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy