Odpowiedz

Zastrzeżona karta i brak mozliwosci wyrobienia nowej karty

Witam mam problem zastrzegłem kartę i nie mogę wyrobić nowej aplikacja nie pozwala mi jej zrobić piszę że nie przysługuje mi więcej jak jedna karta Visa a ja karty nie mam chyba że tą zastrzeżoną która już nie działa proszę pomóżcie
Odpowiedz
0 Lajków
Koornelus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-08-2022
Wiadomość 1 z 2 (4 176 wyświetleń)

Re: Zastrzeżona karta i brak mozliwosci wyrobienia nowej karty

Standardowo w miejsce zastrzeżonej karty jest możliwość zamówienia nowej. Ta opcja nie pojawia się, jeśli karta została tylko zablokowana czasowo. 
Jeśli nie odnajdujesz tej opcji, to zadzwoń do nas pod numer 32 357 00 69. Sprawdzimy to na Twoim koncie. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (4 130 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy