Odpowiedz

Zastrzeżona karta i brak mozliwosci wyrobienia nowej karty

Witam mam problem zastrzegłem kartę i nie mogę wyrobić nowej aplikacja nie pozwala mi jej zrobić piszę że nie przysługuje mi więcej jak jedna karta Visa a ja karty nie mam chyba że tą zastrzeżoną która już nie działa proszę pomóżcie
Odpowiedz
0 Lajków
Koornelus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-08-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 500 wyświetleń)

Re: Zastrzeżona karta i brak mozliwosci wyrobienia nowej karty

Standardowo w miejsce zastrzeżonej karty jest możliwość zamówienia nowej. Ta opcja nie pojawia się, jeśli karta została tylko zablokowana czasowo. 
Jeśli nie odnajdujesz tej opcji, to zadzwoń do nas pod numer 32 357 00 69. Sprawdzimy to na Twoim koncie. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 454 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy