Odpowiedz

Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Witam,

Jak aktywować i nadać pin na karcie zbliżeniowej VISA? Wiem, że temat przewija się na forum co jakiś czas, ale instrukcje podane w podobnych wątkach nijak się mają do tego co widzę po zalogowaniu na swoje konto. Wchodząc w Moje finanse - karty i płatności telefonem, po wyborze kart, którą chce aktywować i nadać jej pin nie mam w menu takiego polecenia. Próbowałam telefonicznie, ale z uwagi na problemy techniczne nie jest to możliwe. Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
shelby85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
30-10-2016
Wiadomość 1 z 10 (26 340 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Jeżeli chcesz aktywować kartę w Moim ING:
•wybierz Karty i płatności telefonem, wejdź w szczegóły karty i wybierz Aktywuj kartę lub
•wejdź w zakładkę Moje finanse, wybierz kartę, a następnie Aktywuj kartę.

 

Jak nie widzisz tej opcji, skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią: +48 32 357 00 02.

 

Może być kilka sytuacji, że nie widzisz opcji aktywacji karty w Moim ING, np.
- jest to nowa karta otrzymana w miejsce tracącej ważność. Wówczas aktywujesz ją podczas płatności kartą w sklepie lub w bankomacie. Używasz wtedy poprzedniego kodu PIN lub,
- aktywowałeś już kartę do płatności telefonem podczas zamówienia karty. Wtedy kod PIN nadawałeś zaraz po zamówieniu karty.

 

Więcej informacji o statusie karty możemy dla Ciebie sprawdzić na całodobowej infolinii obsługi kart: 32 357 00 12 lub jak napiszesz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
508
110
04-09-2015
Wiadomość 2 z 10 (26 293 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

[ Edytowane ]

[usunięty kod przez moderatora]

Odpowiedz
0 Lajków
miebaj4341
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-09-2021
Wiadomość 3 z 10 (23 430 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

[ Edytowane ]

@miebaj4341 Prosimy, nigdy nie podawaj danych ze swojej karty w tym kodu PIN na forum Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
457
104
12-04-2017
Wiadomość 4 z 10 (23 425 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Aktywacja telefoniczna to moim zdaniem rozwiązanie ostatecznie awaryjne.

Pytanie jest takie: dlaczego w  systemie nie widać zakładki "aktywacja karty" ?

Odpowiedz
0 Lajków
HALUSIA
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-12-2021
Wiadomość 5 z 10 (19 482 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

HALUSIA, a jakie opcje widzisz? Emotikon: Szczęśliwy Czy karta wydana jest na Twoje dane?


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
494
114
19-03-2018
Wiadomość 6 z 10 (19 414 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Czy PIN do aplikacji mobilnej Moje ING jest PINem do karty?
Odpowiedz
0 Lajków
Anka49
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-04-2022
Wiadomość 7 z 10 (14 568 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Kod do karty i aplikacji ustalasz sama, jednak rekomendujemy aby były to dwie różne kombinacje ze względu bezpieczeństwa Emotikon: Szczęśliwy


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
494
114
19-03-2018
Wiadomość 8 z 10 (14 550 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Dzień dobry.

W zakładce karty nie ma polecenia aktywuj infolinia to jakaś porażka.

okazuje się że prostą do bólu czynność można skomplikować .

Niestety muszę udać się do oddziału .

Odpowiedz
0 Lajków
leszek130167
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-10-2022
Wiadomość 9 z 10 (6 586 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Opcji aktywuj kartę  w Moim ING może nie być w kilku sytuacjach, na przykład:

- karta wydana jest na inną osobę niż użytkownik bankowości internetowej 

- jest to karta odnowiona lub wymieniona. Wtedy aktywacja jest przez użycie karty z podaniem kodu PIN ze starej karty

- aktywowałeś już kartę do płatności telefonem. Wówczas kod PIN nadawałeś po zamówieniu karty a aktywacja jest przez pierwszą transakcję z podaniem kodu PIN. 

 

Jeśli, w Moim ING nie masz opcji nadania kodu PIN a chcesz nadać nowy, zadzwoń na naszą infolinię kart pod numerem 32 357 00 12. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
155
35
23-04-2018
Wiadomość 10 z 10 (6 473 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Prosimy, zgłoście nam ten kłopot przez czat lub wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to.

31-01-2023
Re: blokada środków pod przelew z datą przyszłą

Podpinam się pod temat. Bardzo ale to bardzo brakuje tej funkcji Emotikon: Smutny W PKOBP super to działało, natomiast ING jest mocno w tyle Emotikon: Smutny

31-01-2023
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Potwierdzam, u mnie jest to samo. Mam Samsunga s 10E wersja systemu Android 12. Aplikacja chodzi bardzo wolno, jest to mega denerwujące. Zgłosiłam dzisiaj reklamację telefonicznie.

31-01-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy