Odpowiedz

Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Witam,

Jak aktywować i nadać pin na karcie zbliżeniowej VISA? Wiem, że temat przewija się na forum co jakiś czas, ale instrukcje podane w podobnych wątkach nijak się mają do tego co widzę po zalogowaniu na swoje konto. Wchodząc w Moje finanse - karty i płatności telefonem, po wyborze kart, którą chce aktywować i nadać jej pin nie mam w menu takiego polecenia. Próbowałam telefonicznie, ale z uwagi na problemy techniczne nie jest to możliwe. Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
shelby85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
30-10-2016
Wiadomość 1 z 2 (1 489 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Jeżeli chcesz aktywować kartę w Moim ING:
•wybierz Karty i płatności telefonem, wejdź w szczegóły karty i wybierz Aktywuj kartę lub
•wejdź w zakładkę Moje finanse, wybierz kartę, a następnie Aktywuj kartę.

 

Jak nie widzisz tej opcji, skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią: +48 32 357 00 02.

 

Może być kilka sytuacji, że nie widzisz opcji aktywacji karty w Moim ING, np.
- jest to nowa karta otrzymana w miejsce tracącej ważność. Wówczas aktywujesz ją podczas płatności kartą w sklepie lub w bankomacie. Używasz wtedy poprzedniego kodu PIN lub,
- aktywowałeś już kartę do płatności telefonem podczas zamówienia karty. Wtedy kod PIN nadawałeś zaraz po zamówieniu karty.

 

Więcej informacji o statusie karty możemy dla Ciebie sprawdzić na całodobowej infolinii obsługi kart: 32 357 00 12 lub jak napiszesz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
325
83
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 442 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Dwa konta jednego użytkownika, dwa urządzenia

Czy jest możliwość ustawienia aplikacji ing w taki sposób, że mając dwa konta otwarte, mieć z jednego urządzenia podgląd na oba konta, a z drugiego już tylko jedno?

01-08-2021
Uruchomienie drugiej transzy

Witam. Mam pytanie dotyczące rozliczenia pierwszej transzy kredytu hipotecznego na budowę domu oraz wypłaty drugiej transzy. Czy zanim złożę wniosek o uruchomienie kolejnej transzy na portalu ING powi...

01-08-2021
Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze...

Proszę, sprawdź czy Twoja reklamacja została już rozpatrzona.

01-08-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy