18-05-2021 13:09
Witam,
Jak aktywować i nadać pin na karcie zbliżeniowej VISA? Wiem, że temat przewija się na forum co jakiś czas, ale instrukcje podane w podobnych wątkach nijak się mają do tego co widzę po zalogowaniu na swoje konto. Wchodząc w Moje finanse - karty i płatności telefonem, po wyborze kart, którą chce aktywować i nadać jej pin nie mam w menu takiego polecenia. Próbowałam telefonicznie, ale z uwagi na problemy techniczne nie jest to możliwe. Proszę o pomoc.
19-05-2021 13:34
Jeżeli chcesz aktywować kartę w Moim ING:
•wybierz Karty i płatności telefonem, wejdź w szczegóły karty i wybierz Aktywuj kartę lub
•wejdź w zakładkę Moje finanse, wybierz kartę, a następnie Aktywuj kartę.
Jak nie widzisz tej opcji, skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią: +48 32 357 00 02.
Może być kilka sytuacji, że nie widzisz opcji aktywacji karty w Moim ING, np.
- jest to nowa karta otrzymana w miejsce tracącej ważność. Wówczas aktywujesz ją podczas płatności kartą w sklepie lub w bankomacie. Używasz wtedy poprzedniego kodu PIN lub,
- aktywowałeś już kartę do płatności telefonem podczas zamówienia karty. Wtedy kod PIN nadawałeś zaraz po zamówieniu karty.
Więcej informacji o statusie karty możemy dla Ciebie sprawdzić na całodobowej infolinii obsługi kart: 32 357 00 12 lub jak napiszesz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING.
11-09-2021 21:42 – ostatnio edytowany 11-09-2021 21:50 przez MateuszF
[usunięty kod przez moderatora]
11-09-2021 21:46 | Edytowano: 11-09-2021 21:47
@miebaj4341 Prosimy, nigdy nie podawaj danych ze swojej karty w tym kodu PIN na forum
02-12-2021 01:32
Aktywacja telefoniczna to moim zdaniem rozwiązanie ostatecznie awaryjne.
Pytanie jest takie: dlaczego w systemie nie widać zakładki "aktywacja karty" ?
02-12-2021 21:09
HALUSIA, a jakie opcje widzisz? Czy karta wydana jest na Twoje dane?
02-04-2022 08:45
02-04-2022 12:01
Kod do karty i aplikacji ustalasz sama, jednak rekomendujemy aby były to dwie różne kombinacje ze względu bezpieczeństwa
02-10-2022 14:00
Dzień dobry.
W zakładce karty nie ma polecenia aktywuj infolinia to jakaś porażka.
okazuje się że prostą do bólu czynność można skomplikować .
Niestety muszę udać się do oddziału .
03-10-2022 14:38
Opcji aktywuj kartę w Moim ING może nie być w kilku sytuacjach, na przykład:
- karta wydana jest na inną osobę niż użytkownik bankowości internetowej
- jest to karta odnowiona lub wymieniona. Wtedy aktywacja jest przez użycie karty z podaniem kodu PIN ze starej karty
- aktywowałeś już kartę do płatności telefonem. Wówczas kod PIN nadawałeś po zamówieniu karty a aktywacja jest przez pierwszą transakcję z podaniem kodu PIN.
Jeśli, w Moim ING nie masz opcji nadania kodu PIN a chcesz nadać nowy, zadzwoń na naszą infolinię kart pod numerem 32 357 00 12.
Hej, szukam firmy transportowej, która działa na terenie całej Małopolski. Muszę przewieźć grupę na wesele, około 30 osób. Ktoś coś?
19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |