18-05-2021 13:09
Witam,
Jak aktywować i nadać pin na karcie zbliżeniowej VISA? Wiem, że temat przewija się na forum co jakiś czas, ale instrukcje podane w podobnych wątkach nijak się mają do tego co widzę po zalogowaniu na swoje konto. Wchodząc w Moje finanse - karty i płatności telefonem, po wyborze kart, którą chce aktywować i nadać jej pin nie mam w menu takiego polecenia. Próbowałam telefonicznie, ale z uwagi na problemy techniczne nie jest to możliwe. Proszę o pomoc.
19-05-2021 13:34
Jeżeli chcesz aktywować kartę w Moim ING:
•wybierz Karty i płatności telefonem, wejdź w szczegóły karty i wybierz Aktywuj kartę lub
•wejdź w zakładkę Moje finanse, wybierz kartę, a następnie Aktywuj kartę.
Jak nie widzisz tej opcji, skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią: +48 32 357 00 02.
Może być kilka sytuacji, że nie widzisz opcji aktywacji karty w Moim ING, np.
- jest to nowa karta otrzymana w miejsce tracącej ważność. Wówczas aktywujesz ją podczas płatności kartą w sklepie lub w bankomacie. Używasz wtedy poprzedniego kodu PIN lub,
- aktywowałeś już kartę do płatności telefonem podczas zamówienia karty. Wtedy kod PIN nadawałeś zaraz po zamówieniu karty.
Więcej informacji o statusie karty możemy dla Ciebie sprawdzić na całodobowej infolinii obsługi kart: 32 357 00 12 lub jak napiszesz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING.
11-09-2021 21:42 – ostatnio edytowany 11-09-2021 21:50 przez MateuszF
[usunięty kod przez moderatora]
11-09-2021 21:46 | Edytowano: 11-09-2021 21:47
@miebaj4341 Prosimy, nigdy nie podawaj danych ze swojej karty w tym kodu PIN na forum
02-12-2021 01:32
Aktywacja telefoniczna to moim zdaniem rozwiązanie ostatecznie awaryjne.
Pytanie jest takie: dlaczego w systemie nie widać zakładki "aktywacja karty" ?
02-12-2021 21:09
HALUSIA, a jakie opcje widzisz? Czy karta wydana jest na Twoje dane?
02-04-2022 08:45
02-04-2022 12:01
Kod do karty i aplikacji ustalasz sama, jednak rekomendujemy aby były to dwie różne kombinacje ze względu bezpieczeństwa
02-10-2022 14:00
Dzień dobry.
W zakładce karty nie ma polecenia aktywuj infolinia to jakaś porażka.
okazuje się że prostą do bólu czynność można skomplikować .
Niestety muszę udać się do oddziału .
03-10-2022 14:38
Opcji aktywuj kartę w Moim ING może nie być w kilku sytuacjach, na przykład:
- karta wydana jest na inną osobę niż użytkownik bankowości internetowej
- jest to karta odnowiona lub wymieniona. Wtedy aktywacja jest przez użycie karty z podaniem kodu PIN ze starej karty
- aktywowałeś już kartę do płatności telefonem. Wówczas kod PIN nadawałeś po zamówieniu karty a aktywacja jest przez pierwszą transakcję z podaniem kodu PIN.
Jeśli, w Moim ING nie masz opcji nadania kodu PIN a chcesz nadać nowy, zadzwoń na naszą infolinię kart pod numerem 32 357 00 12.
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |