- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.
18-05-2021 13:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Jak aktywować i nadać pin na karcie zbliżeniowej VISA? Wiem, że temat przewija się na forum co jakiś czas, ale instrukcje podane w podobnych wątkach nijak się mają do tego co widzę po zalogowaniu na swoje konto. Wchodząc w Moje finanse - karty i płatności telefonem, po wyborze kart, którą chce aktywować i nadać jej pin nie mam w menu takiego polecenia. Próbowałam telefonicznie, ale z uwagi na problemy techniczne nie jest to możliwe. Proszę o pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-05-2021 13:34
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli chcesz aktywować kartę w Moim ING:
•wybierz Karty i płatności telefonem, wejdź w szczegóły karty i wybierz Aktywuj kartę lub
•wejdź w zakładkę Moje finanse, wybierz kartę, a następnie Aktywuj kartę.
Jak nie widzisz tej opcji, skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią: +48 32 357 00 02.
Może być kilka sytuacji, że nie widzisz opcji aktywacji karty w Moim ING, np.
- jest to nowa karta otrzymana w miejsce tracącej ważność. Wówczas aktywujesz ją podczas płatności kartą w sklepie lub w bankomacie. Używasz wtedy poprzedniego kodu PIN lub,
- aktywowałeś już kartę do płatności telefonem podczas zamówienia karty. Wtedy kod PIN nadawałeś zaraz po zamówieniu karty.
Więcej informacji o statusie karty możemy dla Ciebie sprawdzić na całodobowej infolinii obsługi kart: 32 357 00 12 lub jak napiszesz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
11-09-2021
21:42
– ostatnio edytowany
11-09-2021
21:50
przez
MateuszF
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
[usunięty kod przez moderatora]
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
11-09-2021 21:46 | Edytowano: 11-09-2021 21:47
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@miebaj4341 Prosimy, nigdy nie podawaj danych ze swojej karty w tym kodu PIN na forum
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-12-2021 01:32
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Aktywacja telefoniczna to moim zdaniem rozwiązanie ostatecznie awaryjne.
Pytanie jest takie: dlaczego w systemie nie widać zakładki "aktywacja karty" ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-12-2021 21:09
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
HALUSIA, a jakie opcje widzisz? Czy karta wydana jest na Twoje dane?
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-04-2022 08:45
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-04-2022 12:01
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kod do karty i aplikacji ustalasz sama, jednak rekomendujemy aby były to dwie różne kombinacje ze względu bezpieczeństwa
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-10-2022 14:00
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry.
W zakładce karty nie ma polecenia aktywuj infolinia to jakaś porażka.
okazuje się że prostą do bólu czynność można skomplikować .
Niestety muszę udać się do oddziału .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-10-2022 14:38
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Opcji aktywuj kartę w Moim ING może nie być w kilku sytuacjach, na przykład:
- karta wydana jest na inną osobę niż użytkownik bankowości internetowej
- jest to karta odnowiona lub wymieniona. Wtedy aktywacja jest przez użycie karty z podaniem kodu PIN ze starej karty
- aktywowałeś już kartę do płatności telefonem. Wówczas kod PIN nadawałeś po zamówieniu karty a aktywacja jest przez pierwszą transakcję z podaniem kodu PIN.
Jeśli, w Moim ING nie masz opcji nadania kodu PIN a chcesz nadać nowy, zadzwoń na naszą infolinię kart pod numerem 32 357 00 12.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość