Odpowiedz

Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Witam,

Jak aktywować i nadać pin na karcie zbliżeniowej VISA? Wiem, że temat przewija się na forum co jakiś czas, ale instrukcje podane w podobnych wątkach nijak się mają do tego co widzę po zalogowaniu na swoje konto. Wchodząc w Moje finanse - karty i płatności telefonem, po wyborze kart, którą chce aktywować i nadać jej pin nie mam w menu takiego polecenia. Próbowałam telefonicznie, ale z uwagi na problemy techniczne nie jest to możliwe. Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
shelby85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
30-10-2016
Wiadomość 1 z 10 (23 163 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Jeżeli chcesz aktywować kartę w Moim ING:
•wybierz Karty i płatności telefonem, wejdź w szczegóły karty i wybierz Aktywuj kartę lub
•wejdź w zakładkę Moje finanse, wybierz kartę, a następnie Aktywuj kartę.

 

Jak nie widzisz tej opcji, skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią: +48 32 357 00 02.

 

Może być kilka sytuacji, że nie widzisz opcji aktywacji karty w Moim ING, np.
- jest to nowa karta otrzymana w miejsce tracącej ważność. Wówczas aktywujesz ją podczas płatności kartą w sklepie lub w bankomacie. Używasz wtedy poprzedniego kodu PIN lub,
- aktywowałeś już kartę do płatności telefonem podczas zamówienia karty. Wtedy kod PIN nadawałeś zaraz po zamówieniu karty.

 

Więcej informacji o statusie karty możemy dla Ciebie sprawdzić na całodobowej infolinii obsługi kart: 32 357 00 12 lub jak napiszesz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
492
110
04-09-2015
Wiadomość 2 z 10 (23 116 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

[ Edytowane ]

[usunięty kod przez moderatora]

Odpowiedz
0 Lajków
miebaj4341
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-09-2021
Wiadomość 3 z 10 (20 253 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

[ Edytowane ]

@miebaj4341 Prosimy, nigdy nie podawaj danych ze swojej karty w tym kodu PIN na forum Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
445
103
12-04-2017
Wiadomość 4 z 10 (20 248 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Aktywacja telefoniczna to moim zdaniem rozwiązanie ostatecznie awaryjne.

Pytanie jest takie: dlaczego w  systemie nie widać zakładki "aktywacja karty" ?

Odpowiedz
0 Lajków
HALUSIA
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-12-2021
Wiadomość 5 z 10 (16 305 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

HALUSIA, a jakie opcje widzisz? Emotikon: Szczęśliwy Czy karta wydana jest na Twoje dane?


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
480
108
19-03-2018
Wiadomość 6 z 10 (16 237 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Czy PIN do aplikacji mobilnej Moje ING jest PINem do karty?
Odpowiedz
0 Lajków
Anka49
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-04-2022
Wiadomość 7 z 10 (11 391 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Kod do karty i aplikacji ustalasz sama, jednak rekomendujemy aby były to dwie różne kombinacje ze względu bezpieczeństwa Emotikon: Szczęśliwy


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
480
108
19-03-2018
Wiadomość 8 z 10 (11 373 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Dzień dobry.

W zakładce karty nie ma polecenia aktywuj infolinia to jakaś porażka.

okazuje się że prostą do bólu czynność można skomplikować .

Niestety muszę udać się do oddziału .

Odpowiedz
0 Lajków
leszek130167
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-10-2022
Wiadomość 9 z 10 (3 409 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Opcji aktywuj kartę  w Moim ING może nie być w kilku sytuacjach, na przykład:

- karta wydana jest na inną osobę niż użytkownik bankowości internetowej 

- jest to karta odnowiona lub wymieniona. Wtedy aktywacja jest przez użycie karty z podaniem kodu PIN ze starej karty

- aktywowałeś już kartę do płatności telefonem. Wówczas kod PIN nadawałeś po zamówieniu karty a aktywacja jest przez pierwszą transakcję z podaniem kodu PIN. 

 

Jeśli, w Moim ING nie masz opcji nadania kodu PIN a chcesz nadać nowy, zadzwoń na naszą infolinię kart pod numerem 32 357 00 12. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
151
35
23-04-2018
Wiadomość 10 z 10 (3 296 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Wszystkie opinie i sugestie są dla nas ważne. Przekazujemy je zawsze do osób odpowiedzialnych za rozwój naszej bankowości internetowej. Jeśli tylko wprowadzimy zmiany w tym zakresie, to poinformujemy

...

27-11-2022
Rezygnacja z terminala płatniczego

Od 1,5 tyg próbuję zrezygnować z terminala płatniczego spółki, która od tego miesiąca została zamknięta. Dzwoniłam na infolinię, gdzie dowiedziałam się, że muszę to zrobić przez bankowość internetową,

...

27-11-2022
Naliczanie odsetek

W jaki sposób zaokrąglone są odsetki w racie? Nie jest to ani standardowe zaokrąglenie do 2 miejsca po przecinku. Odsetki obliczam standardowo tj. oprocentowanie/365× liczba dni×kapitał pozostały. Por...

26-11-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy