Odpowiedz

Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Witam,

Jak aktywować i nadać pin na karcie zbliżeniowej VISA? Wiem, że temat przewija się na forum co jakiś czas, ale instrukcje podane w podobnych wątkach nijak się mają do tego co widzę po zalogowaniu na swoje konto. Wchodząc w Moje finanse - karty i płatności telefonem, po wyborze kart, którą chce aktywować i nadać jej pin nie mam w menu takiego polecenia. Próbowałam telefonicznie, ale z uwagi na problemy techniczne nie jest to możliwe. Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
shelby85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
30-10-2016
Wiadomość 1 z 10 (61 956 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Jeżeli chcesz aktywować kartę w Moim ING:
•wybierz Karty i płatności telefonem, wejdź w szczegóły karty i wybierz Aktywuj kartę lub
•wejdź w zakładkę Moje finanse, wybierz kartę, a następnie Aktywuj kartę.

 

Jak nie widzisz tej opcji, skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią: +48 32 357 00 02.

 

Może być kilka sytuacji, że nie widzisz opcji aktywacji karty w Moim ING, np.
- jest to nowa karta otrzymana w miejsce tracącej ważność. Wówczas aktywujesz ją podczas płatności kartą w sklepie lub w bankomacie. Używasz wtedy poprzedniego kodu PIN lub,
- aktywowałeś już kartę do płatności telefonem podczas zamówienia karty. Wtedy kod PIN nadawałeś zaraz po zamówieniu karty.

 

Więcej informacji o statusie karty możemy dla Ciebie sprawdzić na całodobowej infolinii obsługi kart: 32 357 00 12 lub jak napiszesz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 10 (61 909 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

[ Edytowane ]

[usunięty kod przez moderatora]

Odpowiedz
0 Lajków
miebaj4341
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-09-2021
Wiadomość 3 z 10 (59 046 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

[ Edytowane ]

@miebaj4341 Prosimy, nigdy nie podawaj danych ze swojej karty w tym kodu PIN na forum Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
585
126
12-04-2017
Wiadomość 4 z 10 (59 041 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Aktywacja telefoniczna to moim zdaniem rozwiązanie ostatecznie awaryjne.

Pytanie jest takie: dlaczego w  systemie nie widać zakładki "aktywacja karty" ?

Odpowiedz
0 Lajków
HALUSIA
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-12-2021
Wiadomość 5 z 10 (55 098 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

HALUSIA, a jakie opcje widzisz? Emotikon: Szczęśliwy Czy karta wydana jest na Twoje dane?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 6 z 10 (55 030 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Czy PIN do aplikacji mobilnej Moje ING jest PINem do karty?
Odpowiedz
0 Lajków
Anka49
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-04-2022
Wiadomość 7 z 10 (50 184 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Kod do karty i aplikacji ustalasz sama, jednak rekomendujemy aby były to dwie różne kombinacje ze względu bezpieczeństwa Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 8 z 10 (50 166 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Dzień dobry.

W zakładce karty nie ma polecenia aktywuj infolinia to jakaś porażka.

okazuje się że prostą do bólu czynność można skomplikować .

Niestety muszę udać się do oddziału .

Odpowiedz
0 Lajków
leszek130167
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-10-2022
Wiadomość 9 z 10 (42 202 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Opcji aktywuj kartę  w Moim ING może nie być w kilku sytuacjach, na przykład:

- karta wydana jest na inną osobę niż użytkownik bankowości internetowej 

- jest to karta odnowiona lub wymieniona. Wtedy aktywacja jest przez użycie karty z podaniem kodu PIN ze starej karty

- aktywowałeś już kartę do płatności telefonem. Wówczas kod PIN nadawałeś po zamówieniu karty a aktywacja jest przez pierwszą transakcję z podaniem kodu PIN. 

 

Jeśli, w Moim ING nie masz opcji nadania kodu PIN a chcesz nadać nowy, zadzwoń na naszą infolinię kart pod numerem 32 357 00 12. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 10 z 10 (42 089 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy