Odpowiedz

Modul Makler nie dziala

Witam,   Ponownie nie działa moduł maklerski. Nie mam dostępu do swojego konta i pieniędzy. Skąd te częste błędy?

jasminum87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
14-02-2018
Wiadomość 1 z 7 (14 240 wyświetleń)

Re.: Modul Makler nie dziala

U mnie funkcjonuje poprawnie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 7 (14 239 wyświetleń)

Re: Modul Makler nie dziala

@jasminum87 Prosimy napisz nam, co dokładnie się dzieje. Czy pojawia się jakiś komunikat?

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 3 z 7 (14 234 wyświetleń)

Re: Modul Makler nie dziala

Ludzie, na milosc boska, co wy to robicie.....

Pedro2000
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
2
01-03-2021
Wiadomość 4 z 7 (7 326 wyświetleń)

Re: Modul Makler nie dziala

Od kilku minut można już się zalogować. Przepraszamy. 

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
116
34
30-10-2015
Wiadomość 5 z 7 (7 193 wyświetleń)

Re.: Modul Makler nie dziala

Mam dokładnie ten sam problem. Po wejściu na ING nie mam dostępu do konta maklerskiego. Byłem ciekaw czy będzie widoczne przy próbie przelania pieniędzy, ale też nie. Tak jak bym po sobocie nie miał już swojego konta maklerskiego.
Odpowiedz
0 Lajków
jakubmaciejewsk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-06-2021
Wiadomość 6 z 7 (5 274 wyświetleń)

Re.: Modul Makler nie dziala

Jeżeli nadal występuje u Ciebie problem z dostępem do Maklera spróbuj wyczyścić pliki tymczasowe w przeglądarce poprzez kombinację klawiszy lewy Ctrl+ lewy Shift + przycisk Delete i usunięcie:

  •  plików tymczasowych
  •  historii przeglądanych witryn
  •  plików cookie.

Możesz też  spróbować zalogować się w trybie incognito/private.

 

Jeśli to nie rozwiąże problemu skontaktuj się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem  32 357 00 32 lub 801 127 301 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00).

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
88
19
15-06-2020
Wiadomość 7 z 7 (5 250 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Dzień dobry, kiedy wprowadzicie funkcjonalność dostępu do aplikacji ing dla posiadaczy kart Mastercard dla dzieci poniżej 13 rok życia ?

24-04-2024
Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay ...

24-04-2024
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy