14-02-2018 12:14
Witam, Ponownie nie działa moduł maklerski. Nie mam dostępu do swojego konta i pieniędzy. Skąd te częste błędy?
14-02-2018 12:15
U mnie funkcjonuje poprawnie.
14-02-2018 12:27
@jasminum87 Prosimy napisz nam, co dokładnie się dzieje. Czy pojawia się jakiś komunikat?
01-03-2021 09:17
Ludzie, na milosc boska, co wy to robicie.....
01-03-2021 09:38
Od kilku minut można już się zalogować. Przepraszamy.
14-06-2021 10:26
14-06-2021 18:12
Jeżeli nadal występuje u Ciebie problem z dostępem do Maklera spróbuj wyczyścić pliki tymczasowe w przeglądarce poprzez kombinację klawiszy lewy Ctrl+ lewy Shift + przycisk Delete i usunięcie:
Możesz też spróbować zalogować się w trybie incognito/private.
Jeśli to nie rozwiąże problemu skontaktuj się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00).
Nie mam możliwości wejścia do konta przez bankowość internetową ponieważ bank mi ja zablokował.
29-11-2024
@SebastianM:
Napisałem w jednej z wypowiedzi, że sprawa dotyczy IOS
Zgłosilem reklamację przez aplikację. Mam nadzieję, że to naprawicie
29-11-2024
Postaramy się zamknąć zgłoszenie najszybciej jak to będzie z naszej strony możliwe. Nie jestem jednak w stanie wskazać konkretów.
29-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |