07-06-2021 14:27
Witam.
Na inwestycje mogę przeznaczyć max 300 - 500 PLN. Interesuje mnie max 3 letni okres inwestowania.
Normalnie wziąłbym pakiet ostrożny, ale potrzebuję raczej inwestowania niż oszczędności (potrzebuję trochę gotówki).
Czy są jakieś statystyki banku, jak radzą sobie np. z pakietem dynamicznym? Jak wielkie ryzyko jest, że stracę pieniądze lub nie zarobię nic?
Czy muszę płacić zawsze? Np. czy mogę nie płacić w zimie?
Będę wdzięczny za pomoc i pozdrawiam.
08-06-2021 14:02
Witaj,
notowania funduszy w Pakiecie dynamicznym możesz sprawdzić na stronie https://www.ing.pl/notowania?chart=ING69/rateOfReturn/2020-06-04/2021-06-04 https://www.nntfi.pl/informacje-i-dokumenty/dokumenty-funduszy/karty-funduszy?action=quotes.getFundC... Fundusze inwestycyjne zawsze niosą ze sobą ryzyko utraty wpłaconych pieniędzy. Przed skorzystaniem z Konta funduszowego wypełnisz ankietę inwestycyjną. Twoje odpowiedzi pozwalają nam określić, czy fundusze inwestycyjne są dla Ciebie odpowiednie i które fundusze są zgodne, a które niezgodne z Twoimi potrzebami.
Na Konto funduszowe możesz wpłacać pieniądze w miarę możliwości. Ewentualnie możesz też skorzystać z regularnych automatycznych wpłat DRI. Obecnie mamy promocję, z którą możesz zapoznać się na stronie https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci/konto-funduszowe#promo
Jeżeli będziesz miał pytania, to zachęcam Cię do kontaktu z naszymi specjalistami od funduszy na czacie https://www.ing.pl/kontakt/czat?skill=04 od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00.
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |