Odpowiedz

Modul Makler nie dziala

Witam,   Ponownie nie działa moduł maklerski. Nie mam dostępu do swojego konta i pieniędzy. Skąd te częste błędy?

jasminum87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
14-02-2018
Wiadomość 1 z 7 (9 449 wyświetleń)

Re.: Modul Makler nie dziala

U mnie funkcjonuje poprawnie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 7 (9 448 wyświetleń)

Re: Modul Makler nie dziala

@jasminum87 Prosimy napisz nam, co dokładnie się dzieje. Czy pojawia się jakiś komunikat?

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 3 z 7 (9 443 wyświetleń)

Re: Modul Makler nie dziala

Ludzie, na milosc boska, co wy to robicie.....

Pedro2000
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
2
01-03-2021
Wiadomość 4 z 7 (2 535 wyświetleń)

Re: Modul Makler nie dziala

Od kilku minut można już się zalogować. Przepraszamy. 

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
111
31
30-10-2015
Wiadomość 5 z 7 (2 402 wyświetleń)

Re.: Modul Makler nie dziala

Mam dokładnie ten sam problem. Po wejściu na ING nie mam dostępu do konta maklerskiego. Byłem ciekaw czy będzie widoczne przy próbie przelania pieniędzy, ale też nie. Tak jak bym po sobocie nie miał już swojego konta maklerskiego.
Odpowiedz
0 Lajków
jakubmaciejewsk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-06-2021
Wiadomość 6 z 7 (483 wyświetleń)

Re.: Modul Makler nie dziala

Jeżeli nadal występuje u Ciebie problem z dostępem do Maklera spróbuj wyczyścić pliki tymczasowe w przeglądarce poprzez kombinację klawiszy lewy Ctrl+ lewy Shift + przycisk Delete i usunięcie:

  •  plików tymczasowych
  •  historii przeglądanych witryn
  •  plików cookie.

Możesz też  spróbować zalogować się w trybie incognito/private.

 

Jeśli to nie rozwiąże problemu skontaktuj się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem  32 357 00 32 lub 801 127 301 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00).

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
50
6
15-06-2020
Wiadomość 7 z 7 (459 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas między BIK a wynikiem wstępnej analizy

Myśmy mieli od razu, w senie tego samego dnia, ale to było kilka miesięcy temu. Samo sprawdzanie oznacza, że juz ktoś w końcu spojrzał na Twoje dokumenty Emotikon: Szczęśliwy

04-08-2021
Re: sms z banku

Rozumiem, dziękuję za informację.

04-08-2021
Re: sms z banku

Mieliśmy wczoraj sytuację, gdzie błędnie wysłaliśmy powiadomienia PUSH i wiadomości SMS do klientów. Podejrzewam, że wiadomość, którą otrzymałaś jest także wynikiem tej sytuacji.
Jeśli chcesz to potwi

...

04-08-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy