Odpowiedz

Modul Makler nie dziala

Witam,   Ponownie nie działa moduł maklerski. Nie mam dostępu do swojego konta i pieniędzy. Skąd te częste błędy?

jasminum87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
14-02-2018
Wiadomość 1 z 7 (11 900 wyświetleń)

Re.: Modul Makler nie dziala

U mnie funkcjonuje poprawnie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 7 (11 899 wyświetleń)

Re: Modul Makler nie dziala

@jasminum87 Prosimy napisz nam, co dokładnie się dzieje. Czy pojawia się jakiś komunikat?

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 3 z 7 (11 894 wyświetleń)

Re: Modul Makler nie dziala

Ludzie, na milosc boska, co wy to robicie.....

Pedro2000
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
2
01-03-2021
Wiadomość 4 z 7 (4 986 wyświetleń)

Re: Modul Makler nie dziala

Od kilku minut można już się zalogować. Przepraszamy. 

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
114
32
30-10-2015
Wiadomość 5 z 7 (4 853 wyświetleń)

Re.: Modul Makler nie dziala

Mam dokładnie ten sam problem. Po wejściu na ING nie mam dostępu do konta maklerskiego. Byłem ciekaw czy będzie widoczne przy próbie przelania pieniędzy, ale też nie. Tak jak bym po sobocie nie miał już swojego konta maklerskiego.
Odpowiedz
0 Lajków
jakubmaciejewsk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-06-2021
Wiadomość 6 z 7 (2 934 wyświetleń)

Re.: Modul Makler nie dziala

Jeżeli nadal występuje u Ciebie problem z dostępem do Maklera spróbuj wyczyścić pliki tymczasowe w przeglądarce poprzez kombinację klawiszy lewy Ctrl+ lewy Shift + przycisk Delete i usunięcie:

  •  plików tymczasowych
  •  historii przeglądanych witryn
  •  plików cookie.

Możesz też  spróbować zalogować się w trybie incognito/private.

 

Jeśli to nie rozwiąże problemu skontaktuj się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem  32 357 00 32 lub 801 127 301 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00).

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
79
14
15-06-2020
Wiadomość 7 z 7 (2 910 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

ING Bank !

 

Przynajmmniej od ponad 3 lat przewija się temat własnych kategorii wydatków w Moim ING...

Czy na prawdę tak Wam ciężko wprowadzić możliwość dodania własnej kategorii wydatku?

Tylko mi tu nie

...

10-12-2022
Re: Blokada konta przez brak oświadczenia

Podczas rozmowy z Waszym konsultantem otrzymałam informację, że "Jak już pisałem na czacie nie mam dostępu do dokładnych informacji z jakiego powodu Pani konto zostało zablokowane. Przykro mi jednak n

...

09-12-2022
Re: Autoryzacja kontrahentów z bazy

Przy zautoryzowanym kontrahencie SMSy nie powinny przychodzić, mogą się pojawić jedynie sporadycznie. Tutaj nie mamy dostępu do potrzebnych informacji, dlatego nie możemy tego sprawdzić. Skontaktuj si

...

09-12-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy