14-02-2018 12:14
Witam, Ponownie nie działa moduł maklerski. Nie mam dostępu do swojego konta i pieniędzy. Skąd te częste błędy?
14-02-2018 12:15
U mnie funkcjonuje poprawnie.
14-02-2018 12:27
@jasminum87 Prosimy napisz nam, co dokładnie się dzieje. Czy pojawia się jakiś komunikat?
01-03-2021 09:17
Ludzie, na milosc boska, co wy to robicie.....
01-03-2021 09:38
Od kilku minut można już się zalogować. Przepraszamy.
14-06-2021 10:26
14-06-2021 18:12
Jeżeli nadal występuje u Ciebie problem z dostępem do Maklera spróbuj wyczyścić pliki tymczasowe w przeglądarce poprzez kombinację klawiszy lewy Ctrl+ lewy Shift + przycisk Delete i usunięcie:
Możesz też spróbować zalogować się w trybie incognito/private.
Jeśli to nie rozwiąże problemu skontaktuj się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00).
Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st
... 16-12-2025Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i
... 15-12-2025