04-12-2020 16:48
04-12-2020 17:31
KOMUNIAKT Z ING :
Piątek, 17:06 (49 godzina niedostępności) Minęła godzina 17:05, Giełda Papierów Wartościowych zamyka ostatnią w tym tygodniu sesję notowań. Maklerzy wracają na weekend do domów, a my wracamy do pracy nad naszym Maklerem. Dziękujemy Wam za wyrozumiałość. - ----- CZYLI MAKLERZY W ING MOGLI PRACOWAC A IT JEDNOCZEŚCNIE NIE MOGLI PRACOWAĆ NA NAPRAWA MAKLER DLA KLIENTÓW >>>> hahah dobrzy sa ..czyli wszystkie komuniakty ...to fack ...
04-12-2020 22:08
Zauważyliście, że zmienili retorykę: wcześniej było że odpowiada za to zewnętrzny dostawca usług. Teraz ta informacja zniknęła z https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow...
05-12-2020 12:17
05-12-2020 15:57
Nie ma możliwości przelania środków z rachunku maklerskiego, gdyż jak mi powiedziano na infolinii "my nic nie widzimy, nie wiemy ile Pan ma pieniędzy na rachunku...".
05-12-2020 18:41 | Edytowano: 05-12-2020 18:41
Wygląda że mają poważne problemy,
przecież takie informacje są zapisywane w bazie danych, a jak ich nie widzą to co, nie maja do nich dostępu?
05-12-2020 20:13
05-12-2020 22:28
Ja nie chcę mieć do czynienia z nimi. Ta awaria dopełnia mi obraz tej instytucji jaki miałem już od jakiegoś czasu jako firmy, której bardziej zależy żeby mieć ładne czcionki na stronie niż porządek w procedurach. Klientów będą mieli, bo Polacy to taki naród, któremu można splunąć w twarz, a który i tak szybko o tym zapomni.
06-12-2020 00:28
W sobotę o godz. 23:45 przywróciliśmy dostępność modułów Makler w bankowości internetowej Moje ING oraz w aplikacji mobilnej ING Makler Mobile. Więcej tutaj >
06-12-2020 09:01
Ludzie są tak wkur.. a wy proponujecie rekompensatę w postaci braku opłaty prowizji do końca roku, czyli raptem pół miesiąca. Ludzie nie zapomną tej katastrofy po piętnastu dniach. Pół roku to minimum.
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.
Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj
27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |