Bank Ci nie odda domniemanych zysków, a jedynie pokryje straty na papierach które miałeś, a które straciły wartość w trakcie awarii i których nie mogłeś w jej wyniku sprzedać. Z wszystkim innym musiałbyś iść do sądu.
Ja nie chcę mieć do czynienia z nimi. Ta awaria dopełnia mi obraz tej instytucji jaki miałem już od jakiegoś czasu jako firmy, której bardziej zależy żeby mieć ładne czcionki na stronie niż porządek w procedurach. Klientów będą mieli, bo Polacy to taki naród, któremu można splunąć w twarz, a który i tak szybko o tym zapomni.
Nie ma możliwości przelania środków z rachunku maklerskiego, gdyż jak mi powiedziano na infolinii "my nic nie widzimy, nie wiemy ile Pan ma pieniędzy na rachunku...".
czy logowanie do aplikacji mobilnej ING Makler może działać tak jak w innych biurach tj. poprzez zapamiętanie loginu przez aplikację? Wpisywanie każdorazowo loginu i pinu jest irytujące. Niemal wszystkie biura maklerskie dają możliwość wpisywania jedynie pinu. Login zostaje zapamiętany przy pierwszym logowaniu. Czy można to poprawić?
Druga kwestia. Czy istnieje możliwość rozszerzenia aplikacj