Jak inwestować

Odpowiedz

Makler nie działa, poniesione straty.

Czy ktoś już wczytał się w regulamin i umowę co w obecnej sytuacji. Czy taka awaria jest dopuszczalna, straty dla co poniektórych  będą ogromne, a co z przyszłymi zyskami z tranzakcji których nie można było zawrzeć. Rozwawiał już ktoś z prawnikiem ?

Odpowiedz
0 Lajków
lol
lol
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
6
1
04-12-2020
Wiadomość 1 z 4 (527 wyświetleń)

Re.: Makler nie działa, poniesione straty.

Bank Ci nie odda domniemanych zysków, a jedynie pokryje straty na papierach które miałeś, a które straciły wartość w trakcie awarii i których nie mogłeś w jej wyniku sprzedać. Z wszystkim innym musiałbyś iść do sądu.
Odpowiedz
0 Lajków
Turbo
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
4
0
23-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (482 wyświetleń)

Re.: Makler nie działa, poniesione straty.

A jesteś pewny że odda za poniesioną stratę ? 

Odpowiedz
0 Lajków
lol
lol
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
6
1
04-12-2020
Wiadomość 3 z 4 (427 wyświetleń)

Re.: Makler nie działa, poniesione straty.

Chcielibyśmy jeszcze raz przeprosić za awarię naszego systemu maklerskiego. W pełni rozumiemy niezadowolenie naszych Klientów z tego powodu. Dlatego dzisiaj podjęliśmy decyzję o:
- zwrocie opłat za prowadzenie konta maklerskiego od października tego roku oraz zawieszeniu ich pobierania do końca marca 2021 roku,
-  zwrocie prowizji za transakcje giełdowe od 1 listopada do 6 grudnia tego roku na wniosek Klienta, który można złożyć w systemie Makler.
 
Dodatkowo, tak jak informowaliśmy w sobotę, 5 grudnia br., nie pobierzemy prowizji za transakcje giełdowe do końca grudnia tego roku.
 
Wiemy, że to była trudna sytuacja dla Klientów Zdajemy sobie sprawę z tego, że nadwyrężyliśmy ich zaufanie. Dlatego do końca marca 2021 roku nie pobierzemy opłaty za przeniesienie aktywów do innego biura maklerskiego, jeśli któryś z naszych Klientów podejmie decyzję, że chce się z nami rozstać. 
 
W Biurze Maklerskim powołaliśmy specjalny zespół do sprawnego rozpatrywania reklamacji. Pracujemy również nad szczegółowym raportem wyjaśniającym powody awarii oraz przedstawiającym proces przywrócenia działania systemu maklerskiego. Spodziewamy się, że może to potrwać kilka dni ze względu na konieczność przeprowadzenia analizy z zewnętrznym dostawcą tego systemu.
Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
146
58
30-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (348 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Saldo subkonta zus - kredyt hipoteczny

Negat 100% niestety.

27-01-2021
Saldo subkonta zus - kredyt hipoteczny

Dobry wieczór społeczności ING. Po wstępnej pozytywnej analizie poproszono mnie o dołączenie raportu subkonta pue zus. Niestety po wygenerowaniu raportu osłupiałem, pracodawca za 2020rok odprowadzil m...

27-01-2021
Wydłużeniem okresu kredytowania

Witam.
Wczoraj po długim oczekiwaniu wniosek wskoczył z etapu 2 na 3. Z rozmowy z doradcą wynika, że decyzja wstępna jest pozytywna, jednak bank chce wydłużenia okresu kredytowania o 5 lat, kredyt miał...

26-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy