05-12-2020 19:29
Czy ktoś już wczytał się w regulamin i umowę co w obecnej sytuacji. Czy taka awaria jest dopuszczalna, straty dla co poniektórych będą ogromne, a co z przyszłymi zyskami z tranzakcji których nie można było zawrzeć. Rozwawiał już ktoś z prawnikiem ?
05-12-2020 22:33
06-12-2020 03:56
A jesteś pewny że odda za poniesioną stratę ?
07-12-2020 12:06
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |