Jak inwestować

Odpowiedz

brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

Szanowni Państwo,

 

drugi dzień z rzędu w tych samych godzinach po zalogowaniu na konto nie widać zakładki Makler - zniknęła.

 

Jej brak stwarza ogromne ryzyko dla środków zainwestowanych na GPW i NC!

 

Nie ma opcji monitorowania notowań, a zatem działania w przypadku niepożądanych lub dobrych ruchów.

 

Reasumując możemy albo stracić na spadkach, albo nie zarobić na wzrostach. Szczególnie obecnie w czasach covidowych oraz okresie świątecznym, kiedy zwykle w grudniu inwestorzy mają szansę odrobić straty - bo panuje większy optymizm.

 

Proszę o pilne wyjaśnienie sytuacji.

 

z poważaniem,

Sławomir Sztorc

Womir83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
21-10-2020
Wiadomość 1 z 10 (4 979 wyświetleń)

Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

Proszę Państwa,

 

od około 9:30 (wczoraj od ~9:30 - 11) do tej pory (11:35) nadal nie ma dostępu do maklera via konto.

 

Zdajecie sobie Państwo sprawę z tego, że na giełdzie decydują minuty!

 

Proszę o pilne działanie.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Womir83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
21-10-2020
Wiadomość 2 z 10 (4 893 wyświetleń)

Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

a nawet raczej sekundy...

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 3 z 10 (4 872 wyświetleń)

Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

nie mam az tak szybkiego neta aby sekundowo podchodzić do GPW czy NC. Ale, racja!

 

Jest ~ 13 a dostępu do Maklera BRAK.

 

Mam wrazenie ze branie wody w usta tutaj nie pomoze Ingowi, do dziś miałem ten bank za profesjonalny.

 

 

Womir83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
21-10-2020
Wiadomość 4 z 10 (4 812 wyświetleń)

Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

Szanowny Ing Banku,

makler nie działa cały dzień!

To jest sytuacja nie do przyjęcia - zdjacie sobie Państwo sprawę z tego, że to może być dla kogoś dramat życiowy? Że ktoś może Państwa pozwać?

Pobieracie Państwo skwapliwie prowizję od transakcji, liczę że jako zadośćuczynienie każdy z Państwa klientów korzystających z Maklera uzyska 1 dzień bez prowizji - skoro przez 1 dzień byliśmy poza parkietem z Państwa winy.

Proszę o oficjalną odpowiedź.

z poważaniem,
Sławomir Sztorc
Odpowiedz
0 Lajków
Womir83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
21-10-2020
Wiadomość 5 z 10 (4 674 wyświetleń)

Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

Myśli Pan, że prześlą do Pana oficjalną odpowiedź?

Odpowiedz
0 Lajków
3_GRUDNIA_2020
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
38
2
03-12-2020
Wiadomość 6 z 10 (4 623 wyświetleń)

Re: Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

Mamy awarię usługi Makler. Od wczoraj trwają prace naprawcze. Jej przyczyną jest awaria kluczowej dla aplikacji usługi po stronie zewnętrznego dostawcy.
Niestety, ale nie zdołaliśmy udostępnić Maklera przed końcem sesji giełdowej. Przywrócenie dostępu do usługi jest dla nas teraz priorytetem. 
Na bieżąco aktualizujemy informacje o sytuacji tutaj. 
Zamieściliśmy również na stronie informację odnośnie zgłaszania reklamacji z powodu niedostępności usługi Makler.
Przepraszamy!

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 7 z 10 (4 618 wyświetleń)

Re: Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

Pani Ilonu U , podajecie informacje lakoniczne. Nie potraficie uporać się z awarią. Nawet nie potraficie podać zbliżonego czasu usunięcia. Jeżeli powiedzieli byście prawdę to może ktoś wam by wybaczył. Proszę zdawać sobie sprawę że jest to ostatnia noc gdzie macie czas by może z 60% użytkowników maklera z wami zostało. Gwarantuję jeżeli nie ruszą Państwo systemem do rana lub jeżeli będzie działał on wadliwie to zostanie z wami około 28% użytkowników makler. Osobiście przeniosę się do Mbanku wycofując naprawdę spore sumy rocznie. Prowadzę firmę która ma u was konto w banku moi znajomi również. nie trzeba mówić że zabiorę ze sobą około 500 pracowników którzy mają u Państwa konta. A takich osób jak ja jest sporo. Jeżeli wasz zespół się nie sprawdza proponuję wymienić go na inny nie ma znaczenia ile godzin się pracuje tylko skuteczność działania a tego nikt jak widać was nie nauczył.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Przemo81
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
14
03-12-2020
Wiadomość 8 z 10 (4 592 wyświetleń)

Re: Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

Przywróciliśmy dostęp do usługi Makler w sobotę o 23:45. W trakcie weekendu mogą jeszcze występować krótkie przerwy techniczne w związku z ewentualnymi dalszymi pracami nad systemem. Bardzo przepraszamy za awarię.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 9 z 10 (4 313 wyświetleń)

Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

Chcielibyśmy jeszcze raz przeprosić za awarię naszego systemu maklerskiego. W pełni rozumiemy niezadowolenie naszych Klientów z tego powodu. Dlatego dzisiaj podjęliśmy decyzję o:
- zwrocie opłat za prowadzenie konta maklerskiego od października tego roku oraz zawieszeniu ich pobierania do końca marca 2021 roku,
-  zwrocie prowizji za transakcje giełdowe od 1 listopada do 6 grudnia tego roku na wniosek Klienta, który można złożyć w systemie Makler.
 
Dodatkowo, tak jak informowaliśmy w sobotę, 5 grudnia br., nie pobierzemy prowizji za transakcje giełdowe do końca grudnia tego roku.
 
Wiemy, że to była trudna sytuacja dla Klientów Zdajemy sobie sprawę z tego, że nadwyrężyliśmy ich zaufanie. Dlatego do końca marca 2021 roku nie pobierzemy opłaty za przeniesienie aktywów do innego biura maklerskiego, jeśli któryś z naszych Klientów podejmie decyzję, że chce się z nami rozstać. 
 
W Biurze Maklerskim powołaliśmy specjalny zespół do sprawnego rozpatrywania reklamacji. Pracujemy również nad szczegółowym raportem wyjaśniającym powody awarii oraz przedstawiającym proces przywrócenia działania systemu maklerskiego. Spodziewamy się, że może to potrwać kilka dni ze względu na konieczność przeprowadzenia analizy z zewnętrznym dostawcą tego systemu.


Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 10 z 10 (4 244 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy