- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!
03-12-2020 10:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szanowni Państwo,
drugi dzień z rzędu w tych samych godzinach po zalogowaniu na konto nie widać zakładki Makler - zniknęła.
Jej brak stwarza ogromne ryzyko dla środków zainwestowanych na GPW i NC!
Nie ma opcji monitorowania notowań, a zatem działania w przypadku niepożądanych lub dobrych ruchów.
Reasumując możemy albo stracić na spadkach, albo nie zarobić na wzrostach. Szczególnie obecnie w czasach covidowych oraz okresie świątecznym, kiedy zwykle w grudniu inwestorzy mają szansę odrobić straty - bo panuje większy optymizm.
Proszę o pilne wyjaśnienie sytuacji.
z poważaniem,
Sławomir Sztorc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-12-2020 11:37
Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę Państwa,
od około 9:30 (wczoraj od ~9:30 - 11) do tej pory (11:35) nadal nie ma dostępu do maklera via konto.
Zdajecie sobie Państwo sprawę z tego, że na giełdzie decydują minuty!
Proszę o pilne działanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-12-2020 11:42
Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a nawet raczej sekundy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-12-2020 12:53
Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie mam az tak szybkiego neta aby sekundowo podchodzić do GPW czy NC. Ale, racja!
Jest ~ 13 a dostępu do Maklera BRAK.
Mam wrazenie ze branie wody w usta tutaj nie pomoze Ingowi, do dziś miałem ten bank za profesjonalny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-12-2020 17:20
Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
makler nie działa cały dzień!
To jest sytuacja nie do przyjęcia - zdjacie sobie Państwo sprawę z tego, że to może być dla kogoś dramat życiowy? Że ktoś może Państwa pozwać?
Pobieracie Państwo skwapliwie prowizję od transakcji, liczę że jako zadośćuczynienie każdy z Państwa klientów korzystających z Maklera uzyska 1 dzień bez prowizji - skoro przez 1 dzień byliśmy poza parkietem z Państwa winy.
Proszę o oficjalną odpowiedź.
z poważaniem,
Sławomir Sztorc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-12-2020 18:49
Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Myśli Pan, że prześlą do Pana oficjalną odpowiedź?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-12-2020 18:53
Re: Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mamy awarię usługi Makler. Od wczoraj trwają prace naprawcze. Jej przyczyną jest awaria kluczowej dla aplikacji usługi po stronie zewnętrznego dostawcy.
Niestety, ale nie zdołaliśmy udostępnić Maklera przed końcem sesji giełdowej. Przywrócenie dostępu do usługi jest dla nas teraz priorytetem.
Na bieżąco aktualizujemy informacje o sytuacji tutaj.
Zamieściliśmy również na stronie informację odnośnie zgłaszania reklamacji z powodu niedostępności usługi Makler.
Przepraszamy!
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-12-2020 19:12
Re: Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pani Ilonu U , podajecie informacje lakoniczne. Nie potraficie uporać się z awarią. Nawet nie potraficie podać zbliżonego czasu usunięcia. Jeżeli powiedzieli byście prawdę to może ktoś wam by wybaczył. Proszę zdawać sobie sprawę że jest to ostatnia noc gdzie macie czas by może z 60% użytkowników maklera z wami zostało. Gwarantuję jeżeli nie ruszą Państwo systemem do rana lub jeżeli będzie działał on wadliwie to zostanie z wami około 28% użytkowników makler. Osobiście przeniosę się do Mbanku wycofując naprawdę spore sumy rocznie. Prowadzę firmę która ma u was konto w banku moi znajomi również. nie trzeba mówić że zabiorę ze sobą około 500 pracowników którzy mają u Państwa konta. A takich osób jak ja jest sporo. Jeżeli wasz zespół się nie sprawdza proponuję wymienić go na inny nie ma znaczenia ile godzin się pracuje tylko skuteczność działania a tego nikt jak widać was nie nauczył.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-12-2020 14:26
Re: Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przywróciliśmy dostęp do usługi Makler w sobotę o 23:45. W trakcie weekendu mogą jeszcze występować krótkie przerwy techniczne w związku z ewentualnymi dalszymi pracami nad systemem. Bardzo przepraszamy za awarię.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-12-2020 12:05
Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- zwrocie opłat za prowadzenie konta maklerskiego od października tego roku oraz zawieszeniu ich pobierania do końca marca 2021 roku,
- zwrocie prowizji za transakcje giełdowe od 1 listopada do 6 grudnia tego roku na wniosek Klienta, który można złożyć w systemie Makler.
Dodatkowo, tak jak informowaliśmy w sobotę, 5 grudnia br., nie pobierzemy prowizji za transakcje giełdowe do końca grudnia tego roku.
Wiemy, że to była trudna sytuacja dla Klientów Zdajemy sobie sprawę z tego, że nadwyrężyliśmy ich zaufanie. Dlatego do końca marca 2021 roku nie pobierzemy opłaty za przeniesienie aktywów do innego biura maklerskiego, jeśli któryś z naszych Klientów podejmie decyzję, że chce się z nami rozstać.
W Biurze Maklerskim powołaliśmy specjalny zespół do sprawnego rozpatrywania reklamacji. Pracujemy również nad szczegółowym raportem wyjaśniającym powody awarii oraz przedstawiającym proces przywrócenia działania systemu maklerskiego. Spodziewamy się, że może to potrwać kilka dni ze względu na konieczność przeprowadzenia analizy z zewnętrznym dostawcą tego systemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość