Jak inwestować

Odpowiedz

brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

Szanowni Państwo,

 

drugi dzień z rzędu w tych samych godzinach po zalogowaniu na konto nie widać zakładki Makler - zniknęła.

 

Jej brak stwarza ogromne ryzyko dla środków zainwestowanych na GPW i NC!

 

Nie ma opcji monitorowania notowań, a zatem działania w przypadku niepożądanych lub dobrych ruchów.

 

Reasumując możemy albo stracić na spadkach, albo nie zarobić na wzrostach. Szczególnie obecnie w czasach covidowych oraz okresie świątecznym, kiedy zwykle w grudniu inwestorzy mają szansę odrobić straty - bo panuje większy optymizm.

 

Proszę o pilne wyjaśnienie sytuacji.

 

z poważaniem,

Sławomir Sztorc

Womir83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
21-10-2020
Wiadomość 1 z 10 (5 779 wyświetleń)

Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

Proszę Państwa,

 

od około 9:30 (wczoraj od ~9:30 - 11) do tej pory (11:35) nadal nie ma dostępu do maklera via konto.

 

Zdajecie sobie Państwo sprawę z tego, że na giełdzie decydują minuty!

 

Proszę o pilne działanie.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Womir83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
21-10-2020
Wiadomość 2 z 10 (5 693 wyświetleń)

Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

a nawet raczej sekundy...

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 3 z 10 (5 672 wyświetleń)

Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

nie mam az tak szybkiego neta aby sekundowo podchodzić do GPW czy NC. Ale, racja!

 

Jest ~ 13 a dostępu do Maklera BRAK.

 

Mam wrazenie ze branie wody w usta tutaj nie pomoze Ingowi, do dziś miałem ten bank za profesjonalny.

 

 

Womir83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
21-10-2020
Wiadomość 4 z 10 (5 612 wyświetleń)

Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

Szanowny Ing Banku,

makler nie działa cały dzień!

To jest sytuacja nie do przyjęcia - zdjacie sobie Państwo sprawę z tego, że to może być dla kogoś dramat życiowy? Że ktoś może Państwa pozwać?

Pobieracie Państwo skwapliwie prowizję od transakcji, liczę że jako zadośćuczynienie każdy z Państwa klientów korzystających z Maklera uzyska 1 dzień bez prowizji - skoro przez 1 dzień byliśmy poza parkietem z Państwa winy.

Proszę o oficjalną odpowiedź.

z poważaniem,
Sławomir Sztorc
Odpowiedz
0 Lajków
Womir83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
21-10-2020
Wiadomość 5 z 10 (5 474 wyświetleń)

Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

Myśli Pan, że prześlą do Pana oficjalną odpowiedź?

Odpowiedz
0 Lajków
3_GRUDNIA_2020
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
38
2
03-12-2020
Wiadomość 6 z 10 (5 423 wyświetleń)

Re: Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

Mamy awarię usługi Makler. Od wczoraj trwają prace naprawcze. Jej przyczyną jest awaria kluczowej dla aplikacji usługi po stronie zewnętrznego dostawcy.
Niestety, ale nie zdołaliśmy udostępnić Maklera przed końcem sesji giełdowej. Przywrócenie dostępu do usługi jest dla nas teraz priorytetem. 
Na bieżąco aktualizujemy informacje o sytuacji tutaj. 
Zamieściliśmy również na stronie informację odnośnie zgłaszania reklamacji z powodu niedostępności usługi Makler.
Przepraszamy!



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 7 z 10 (5 418 wyświetleń)

Re: Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

Pani Ilonu U , podajecie informacje lakoniczne. Nie potraficie uporać się z awarią. Nawet nie potraficie podać zbliżonego czasu usunięcia. Jeżeli powiedzieli byście prawdę to może ktoś wam by wybaczył. Proszę zdawać sobie sprawę że jest to ostatnia noc gdzie macie czas by może z 60% użytkowników maklera z wami zostało. Gwarantuję jeżeli nie ruszą Państwo systemem do rana lub jeżeli będzie działał on wadliwie to zostanie z wami około 28% użytkowników makler. Osobiście przeniosę się do Mbanku wycofując naprawdę spore sumy rocznie. Prowadzę firmę która ma u was konto w banku moi znajomi również. nie trzeba mówić że zabiorę ze sobą około 500 pracowników którzy mają u Państwa konta. A takich osób jak ja jest sporo. Jeżeli wasz zespół się nie sprawdza proponuję wymienić go na inny nie ma znaczenia ile godzin się pracuje tylko skuteczność działania a tego nikt jak widać was nie nauczył.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Przemo81
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
14
03-12-2020
Wiadomość 8 z 10 (5 392 wyświetleń)

Re: Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

Przywróciliśmy dostęp do usługi Makler w sobotę o 23:45. W trakcie weekendu mogą jeszcze występować krótkie przerwy techniczne w związku z ewentualnymi dalszymi pracami nad systemem. Bardzo przepraszamy za awarię.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 9 z 10 (5 113 wyświetleń)

Re.: brak zakładki Makler na koncie ING - drugi dzień z rzędu!

Chcielibyśmy jeszcze raz przeprosić za awarię naszego systemu maklerskiego. W pełni rozumiemy niezadowolenie naszych Klientów z tego powodu. Dlatego dzisiaj podjęliśmy decyzję o:
- zwrocie opłat za prowadzenie konta maklerskiego od października tego roku oraz zawieszeniu ich pobierania do końca marca 2021 roku,
-  zwrocie prowizji za transakcje giełdowe od 1 listopada do 6 grudnia tego roku na wniosek Klienta, który można złożyć w systemie Makler.
 
Dodatkowo, tak jak informowaliśmy w sobotę, 5 grudnia br., nie pobierzemy prowizji za transakcje giełdowe do końca grudnia tego roku.
 
Wiemy, że to była trudna sytuacja dla Klientów Zdajemy sobie sprawę z tego, że nadwyrężyliśmy ich zaufanie. Dlatego do końca marca 2021 roku nie pobierzemy opłaty za przeniesienie aktywów do innego biura maklerskiego, jeśli któryś z naszych Klientów podejmie decyzję, że chce się z nami rozstać. 
 
W Biurze Maklerskim powołaliśmy specjalny zespół do sprawnego rozpatrywania reklamacji. Pracujemy również nad szczegółowym raportem wyjaśniającym powody awarii oraz przedstawiającym proces przywrócenia działania systemu maklerskiego. Spodziewamy się, że może to potrwać kilka dni ze względu na konieczność przeprowadzenia analizy z zewnętrznym dostawcą tego systemu.


Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 10 z 10 (5 044 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy