Jak inwestować

Odpowiedz

Makler nie działa, poniesione straty.

Czy ktoś już wczytał się w regulamin i umowę co w obecnej sytuacji. Czy taka awaria jest dopuszczalna, straty dla co poniektórych  będą ogromne, a co z przyszłymi zyskami z tranzakcji których nie można było zawrzeć. Rozwawiał już ktoś z prawnikiem ?

Odpowiedz
0 Lajków
lol
lol
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
04-12-2020
Wiadomość 1 z 4 (3 221 wyświetleń)

Re.: Makler nie działa, poniesione straty.

Bank Ci nie odda domniemanych zysków, a jedynie pokryje straty na papierach które miałeś, a które straciły wartość w trakcie awarii i których nie mogłeś w jej wyniku sprzedać. Z wszystkim innym musiałbyś iść do sądu.
Odpowiedz
0 Lajków
Turbo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
23-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (3 172 wyświetleń)

Re.: Makler nie działa, poniesione straty.

A jesteś pewny że odda za poniesioną stratę ? 

Odpowiedz
0 Lajków
lol
lol
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
04-12-2020
Wiadomość 3 z 4 (3 115 wyświetleń)

Re.: Makler nie działa, poniesione straty.

Chcielibyśmy jeszcze raz przeprosić za awarię naszego systemu maklerskiego. W pełni rozumiemy niezadowolenie naszych Klientów z tego powodu. Dlatego dzisiaj podjęliśmy decyzję o:
- zwrocie opłat za prowadzenie konta maklerskiego od października tego roku oraz zawieszeniu ich pobierania do końca marca 2021 roku,
-  zwrocie prowizji za transakcje giełdowe od 1 listopada do 6 grudnia tego roku na wniosek Klienta, który można złożyć w systemie Makler.
 
Dodatkowo, tak jak informowaliśmy w sobotę, 5 grudnia br., nie pobierzemy prowizji za transakcje giełdowe do końca grudnia tego roku.
 
Wiemy, że to była trudna sytuacja dla Klientów Zdajemy sobie sprawę z tego, że nadwyrężyliśmy ich zaufanie. Dlatego do końca marca 2021 roku nie pobierzemy opłaty za przeniesienie aktywów do innego biura maklerskiego, jeśli któryś z naszych Klientów podejmie decyzję, że chce się z nami rozstać. 
 
W Biurze Maklerskim powołaliśmy specjalny zespół do sprawnego rozpatrywania reklamacji. Pracujemy również nad szczegółowym raportem wyjaśniającym powody awarii oraz przedstawiającym proces przywrócenia działania systemu maklerskiego. Spodziewamy się, że może to potrwać kilka dni ze względu na konieczność przeprowadzenia analizy z zewnętrznym dostawcą tego systemu.
Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (3 036 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Pelnomocnictwo dostepu do konta malzonka

Mieszkam za granicą i straciłem dostęp do usług bankowych. Moja żona będzie w Polsce. Mogę powierzyć podpis konsulatowi, ale potrzebuję pustego pełnomocnictwa z banku. Gdzie mogę znaleźć taki plik? Zn

...

08-07-2025
Re.: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!

Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Emotikon: Szczęśliwy Otóż o

...

07-07-2025
Re: Konto mobi, karta przedplacona a konto w euro

Możesz przesłać nam zrzuty ekranu z wersji przeglądarkowej, po zalogowaniu na ing.pl

07-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy