04-12-2020 16:48
04-12-2020 17:31
KOMUNIAKT Z ING :
Piątek, 17:06 (49 godzina niedostępności) Minęła godzina 17:05, Giełda Papierów Wartościowych zamyka ostatnią w tym tygodniu sesję notowań. Maklerzy wracają na weekend do domów, a my wracamy do pracy nad naszym Maklerem. Dziękujemy Wam za wyrozumiałość. - ----- CZYLI MAKLERZY W ING MOGLI PRACOWAC A IT JEDNOCZEŚCNIE NIE MOGLI PRACOWAĆ NA NAPRAWA MAKLER DLA KLIENTÓW >>>> hahah dobrzy sa ..czyli wszystkie komuniakty ...to fack ...
04-12-2020 22:08
Zauważyliście, że zmienili retorykę: wcześniej było że odpowiada za to zewnętrzny dostawca usług. Teraz ta informacja zniknęła z https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow...
05-12-2020 12:17
05-12-2020 15:57
Nie ma możliwości przelania środków z rachunku maklerskiego, gdyż jak mi powiedziano na infolinii "my nic nie widzimy, nie wiemy ile Pan ma pieniędzy na rachunku...".
05-12-2020 18:41 | Edytowano: 05-12-2020 18:41
Wygląda że mają poważne problemy,
przecież takie informacje są zapisywane w bazie danych, a jak ich nie widzą to co, nie maja do nich dostępu?
05-12-2020 20:13
05-12-2020 22:28
Ja nie chcę mieć do czynienia z nimi. Ta awaria dopełnia mi obraz tej instytucji jaki miałem już od jakiegoś czasu jako firmy, której bardziej zależy żeby mieć ładne czcionki na stronie niż porządek w procedurach. Klientów będą mieli, bo Polacy to taki naród, któremu można splunąć w twarz, a który i tak szybko o tym zapomni.
06-12-2020 00:28
W sobotę o godz. 23:45 przywróciliśmy dostępność modułów Makler w bankowości internetowej Moje ING oraz w aplikacji mobilnej ING Makler Mobile. Więcej tutaj >
06-12-2020 09:01
Ludzie są tak wkur.. a wy proponujecie rekompensatę w postaci braku opłaty prowizji do końca roku, czyli raptem pół miesiąca. Ludzie nie zapomną tej katastrofy po piętnastu dniach. Pół roku to minimum.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |