Odpowiedz

problem z logowaniem do profilu zaufanego

Mam zawartą z bankiem umowę o korzystanie z bankowości internetowej tylko w zakresie weryfikacji danych osobowych m.in. do profilu zaufanego (nie mam konta - mam tylko podpis). w chwili logowania z poziomu stron urzędowych po wpisaniu danych logowania (login i hasło) otrzymuję komunikat, że udane logowanie i że za chwilę będę przekierowany na stronę właściwą (tą urzędową) i wówczas następuje wylogowywanie ze strony ing i pozostaje na tej stronie. Nie mam możliwośce zalogowanie do epuap przez ing.

Odpowiedz
0 Lajków
DanS
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-07-2020
Wiadomość 1 z 9 (29 166 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

Proszę, sprawdź w Liście ostatnich działań w bankowości internetowej, czy kiedy logujesz się do strony urzędowej, jest taka informacja. (Ustawienia > Bezpieczeństwo > Lista ostatnich działań w bankowości). Jeśli, taka informacja jest, to po naszej stronie wszystko działa. Wtedy konieczny będzie kontakt ze stroną urzędową. Jeśli nie ma takiego zapisu, napisz do nas wiadomość w bankowości internetowej, przekażemy zgłoszenie do działu IT.

Naszym zadaniem jako banku jest udostępnienie możliwości logowania i potwierdzenia tożsamości na stronie urzędowej. Jeśli po potwierdzeniu danych strona nie przechodzi dalej, jest to już kwestia ustawień po stronie urzędu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
235
45
11-02-2020
Wiadomość 2 z 9 (29 110 wyświetleń)

Re.: problem z logowaniem do profilu zaufanego

Witam
Czy udało się Pani rozwiązać problem, gdzie leżała przyczyna, po stronie ING czy urzędu? Jestem w podobnej sytuacji, zgłosiłem sprawę na infolinii ING, ale mam wrażenie, że nie wiedzą jaka jest przyczyna.
MaciekA
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
28-10-2020
Wiadomość 3 z 9 (28 025 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

[ Edytowane ]

Na infolinii urzędu dostałem informacji, że wina jest po stronie banku.

Z bankiem ING rozmawiałem i wymieniłem meile już kilka razy i nikt nie potrafi pomóc.

Czy ktoś rozwiązał już problem ?

https://www.youtube.com/watch?v=iaZUlIKG80I&feature=youtu.behttps://youtu.be/iaZUlIKG80I

Dodam jeszcze, że próbowałem na 4 przeglądarkach, na 5 komputerach i w oknie prywatnym również.

Odpowiedz
0 Lajków
maniek100
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
19-12-2020
Wiadomość 4 z 9 (26 144 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

maniek100 Zgłoś nam to raz jeszcze w Moim ING przez zakładkę: Wiadomości -> Napisz do nas -> Prześlij dokumenty.
Opisz całą sprawę. Przekażemy to do działu technicznego. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 5 z 9 (26 090 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

Problem rozwiązany, wina jednak po stronie urzędu.

Musimy zalogować się na stronie pz.gov.pl i w zakładce mój profil i dezaktywujemy konto.

Zakładamy od nowa Profil zaufany (nowy login) i wszystko będzie działać.

Odpowiedz
0 Lajków
maniek100
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
19-12-2020
Wiadomość 6 z 9 (25 945 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

maniek100, dzięki za informację 👍 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
569
122
19-03-2018
Wiadomość 7 z 9 (25 919 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

A czy nie będzie trzeba się gdzieś osobiście stawić aby założyć nowy profil? Mam ten sam problem a jestem za granicą (w Meksyku) i nie będę miał takiej możliwości, a do końca roku muszę mieć dostęp do profilu prywatnego aby wysłać dokumenty... Pomocy!

Odpowiedz
0 Lajków
marekkowalski93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
25-12-2020
Wiadomość 8 z 9 (25 739 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

@marekkowalski93, jeżeli dotychczas korzystałeś już z Profilu Zaufanego, to nie powinno być problemu. Po dezaktywacji powinieneś móc założyć Profil Zaufany ponownie, bez konieczności wizyty w oddziale banku. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 9 z 9 (25 688 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ujawnienie danych karty wirtualnej

Jeśli dane karty zostały podane na fałszywej stronie, to zalecamy kartę zastrzec. Tylko wtedy będzie pewność, że karta nie będzie wykorzystana do nieuprawnionych płatności.

Zapraszamy również do kontak...

26-05-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

> To Ty nie rozumiesz, każdy bank wymaga potwierdzenia przelewu

 

I co z tego? A jeśli każdy bank będzie wysyłać do ciebie kuriera z chorągiewką na której jest logo banku i on od ciebie będzie brał pise

...

25-05-2024
Ujawnienie danych karty wirtualnej

Znajoma osoba najwyraźniej dała się nabrać na jakąś fałszywkę. Wyświetliła jej się oferta Zalando, jakaś okazja, przeniesienie do płatności gdzie wpisała dane karty (wirtualnej). Pierwsza płatność zak

...

26-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy