14-07-2020 19:10
Mam zawartą z bankiem umowę o korzystanie z bankowości internetowej tylko w zakresie weryfikacji danych osobowych m.in. do profilu zaufanego (nie mam konta - mam tylko podpis). w chwili logowania z poziomu stron urzędowych po wpisaniu danych logowania (login i hasło) otrzymuję komunikat, że udane logowanie i że za chwilę będę przekierowany na stronę właściwą (tą urzędową) i wówczas następuje wylogowywanie ze strony ing i pozostaje na tej stronie. Nie mam możliwośce zalogowanie do epuap przez ing.
15-07-2020 19:25
Proszę, sprawdź w Liście ostatnich działań w bankowości internetowej, czy kiedy logujesz się do strony urzędowej, jest taka informacja. (Ustawienia > Bezpieczeństwo > Lista ostatnich działań w bankowości). Jeśli, taka informacja jest, to po naszej stronie wszystko działa. Wtedy konieczny będzie kontakt ze stroną urzędową. Jeśli nie ma takiego zapisu, napisz do nas wiadomość w bankowości internetowej, przekażemy zgłoszenie do działu IT.
Naszym zadaniem jako banku jest udostępnienie możliwości logowania i potwierdzenia tożsamości na stronie urzędowej. Jeśli po potwierdzeniu danych strona nie przechodzi dalej, jest to już kwestia ustawień po stronie urzędu.
28-10-2020 20:42
19-12-2020 10:15 | Edytowano: 19-12-2020 10:19
Na infolinii urzędu dostałem informacji, że wina jest po stronie banku.
Z bankiem ING rozmawiałem i wymieniłem meile już kilka razy i nikt nie potrafi pomóc.
Czy ktoś rozwiązał już problem ?
https://www.youtube.com/watch?v=iaZUlIKG80I&feature=youtu.behttps://youtu.be/iaZUlIKG80I
Dodam jeszcze, że próbowałem na 4 przeglądarkach, na 5 komputerach i w oknie prywatnym również.
20-12-2020 06:32
maniek100 Zgłoś nam to raz jeszcze w Moim ING przez zakładkę: Wiadomości -> Napisz do nas -> Prześlij dokumenty.
Opisz całą sprawę. Przekażemy to do działu technicznego.
22-12-2020 15:26
Problem rozwiązany, wina jednak po stronie urzędu.
Musimy zalogować się na stronie pz.gov.pl i w zakładce mój profil i dezaktywujemy konto.
Zakładamy od nowa Profil zaufany (nowy login) i wszystko będzie działać.
22-12-2020 19:05
maniek100, dzięki za informację 👍
25-12-2020 18:11
A czy nie będzie trzeba się gdzieś osobiście stawić aby założyć nowy profil? Mam ten sam problem a jestem za granicą (w Meksyku) i nie będę miał takiej możliwości, a do końca roku muszę mieć dostęp do profilu prywatnego aby wysłać dokumenty... Pomocy!
26-12-2020 18:27
@marekkowalski93, jeżeli dotychczas korzystałeś już z Profilu Zaufanego, to nie powinno być problemu. Po dezaktywacji powinieneś móc założyć Profil Zaufany ponownie, bez konieczności wizyty w oddziale banku.
Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat
... 13-06-2025Informacja skarbowa własnie potwierdziła telefonicznie iż nie były to darowizny. Dla bezpieczeństwa wyślę jeszcze zapytanie żeby mieć to na papierze.
12-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
7 | |
4 |