Odpowiedz

problem z logowaniem do profilu zaufanego

Mam zawartą z bankiem umowę o korzystanie z bankowości internetowej tylko w zakresie weryfikacji danych osobowych m.in. do profilu zaufanego (nie mam konta - mam tylko podpis). w chwili logowania z poziomu stron urzędowych po wpisaniu danych logowania (login i hasło) otrzymuję komunikat, że udane logowanie i że za chwilę będę przekierowany na stronę właściwą (tą urzędową) i wówczas następuje wylogowywanie ze strony ing i pozostaje na tej stronie. Nie mam możliwośce zalogowanie do epuap przez ing.

Odpowiedz
0 Lajków
DanS
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-07-2020
Wiadomość 1 z 9 (32 662 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

Proszę, sprawdź w Liście ostatnich działań w bankowości internetowej, czy kiedy logujesz się do strony urzędowej, jest taka informacja. (Ustawienia > Bezpieczeństwo > Lista ostatnich działań w bankowości). Jeśli, taka informacja jest, to po naszej stronie wszystko działa. Wtedy konieczny będzie kontakt ze stroną urzędową. Jeśli nie ma takiego zapisu, napisz do nas wiadomość w bankowości internetowej, przekażemy zgłoszenie do działu IT.

Naszym zadaniem jako banku jest udostępnienie możliwości logowania i potwierdzenia tożsamości na stronie urzędowej. Jeśli po potwierdzeniu danych strona nie przechodzi dalej, jest to już kwestia ustawień po stronie urzędu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
262
48
11-02-2020
Wiadomość 2 z 9 (32 606 wyświetleń)

Re.: problem z logowaniem do profilu zaufanego

Witam
Czy udało się Pani rozwiązać problem, gdzie leżała przyczyna, po stronie ING czy urzędu? Jestem w podobnej sytuacji, zgłosiłem sprawę na infolinii ING, ale mam wrażenie, że nie wiedzą jaka jest przyczyna.
MaciekA
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
28-10-2020
Wiadomość 3 z 9 (31 521 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

[ Edytowane ]

Na infolinii urzędu dostałem informacji, że wina jest po stronie banku.

Z bankiem ING rozmawiałem i wymieniłem meile już kilka razy i nikt nie potrafi pomóc.

Czy ktoś rozwiązał już problem ?

https://www.youtube.com/watch?v=iaZUlIKG80I&feature=youtu.behttps://youtu.be/iaZUlIKG80I

Dodam jeszcze, że próbowałem na 4 przeglądarkach, na 5 komputerach i w oknie prywatnym również.

3.png ‏1 KB
Odpowiedz
0 Lajków
maniek100
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
19-12-2020
Wiadomość 4 z 9 (29 640 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

maniek100 Zgłoś nam to raz jeszcze w Moim ING przez zakładkę: Wiadomości -> Napisz do nas -> Prześlij dokumenty.
Opisz całą sprawę. Przekażemy to do działu technicznego. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 5 z 9 (29 586 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

Problem rozwiązany, wina jednak po stronie urzędu.

Musimy zalogować się na stronie pz.gov.pl i w zakładce mój profil i dezaktywujemy konto.

Zakładamy od nowa Profil zaufany (nowy login) i wszystko będzie działać.

Odpowiedz
0 Lajków
maniek100
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
19-12-2020
Wiadomość 6 z 9 (29 441 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

maniek100, dzięki za informację 👍 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 7 z 9 (29 415 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

A czy nie będzie trzeba się gdzieś osobiście stawić aby założyć nowy profil? Mam ten sam problem a jestem za granicą (w Meksyku) i nie będę miał takiej możliwości, a do końca roku muszę mieć dostęp do profilu prywatnego aby wysłać dokumenty... Pomocy!

01_automatyczne_wylogowanie.JPG ‏1 KB
02_bezpiecznie_wylogowales.JPG ‏1 KB
03_zostales_zalogowany.jpg ‏1 KB
Odpowiedz
0 Lajków
marekkowalski93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
25-12-2020
Wiadomość 8 z 9 (29 235 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

@marekkowalski93, jeżeli dotychczas korzystałeś już z Profilu Zaufanego, to nie powinno być problemu. Po dezaktywacji powinieneś móc założyć Profil Zaufany ponownie, bez konieczności wizyty w oddziale banku. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 9 z 9 (29 184 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy