14-07-2020 19:10
Mam zawartą z bankiem umowę o korzystanie z bankowości internetowej tylko w zakresie weryfikacji danych osobowych m.in. do profilu zaufanego (nie mam konta - mam tylko podpis). w chwili logowania z poziomu stron urzędowych po wpisaniu danych logowania (login i hasło) otrzymuję komunikat, że udane logowanie i że za chwilę będę przekierowany na stronę właściwą (tą urzędową) i wówczas następuje wylogowywanie ze strony ing i pozostaje na tej stronie. Nie mam możliwośce zalogowanie do epuap przez ing.
15-07-2020 19:25
Proszę, sprawdź w Liście ostatnich działań w bankowości internetowej, czy kiedy logujesz się do strony urzędowej, jest taka informacja. (Ustawienia > Bezpieczeństwo > Lista ostatnich działań w bankowości). Jeśli, taka informacja jest, to po naszej stronie wszystko działa. Wtedy konieczny będzie kontakt ze stroną urzędową. Jeśli nie ma takiego zapisu, napisz do nas wiadomość w bankowości internetowej, przekażemy zgłoszenie do działu IT.
Naszym zadaniem jako banku jest udostępnienie możliwości logowania i potwierdzenia tożsamości na stronie urzędowej. Jeśli po potwierdzeniu danych strona nie przechodzi dalej, jest to już kwestia ustawień po stronie urzędu.
28-10-2020 20:42
19-12-2020 10:15 | Edytowano: 19-12-2020 10:19
Na infolinii urzędu dostałem informacji, że wina jest po stronie banku.
Z bankiem ING rozmawiałem i wymieniłem meile już kilka razy i nikt nie potrafi pomóc.
Czy ktoś rozwiązał już problem ?
https://www.youtube.com/watch?v=iaZUlIKG80I&feature=youtu.behttps://youtu.be/iaZUlIKG80I
Dodam jeszcze, że próbowałem na 4 przeglądarkach, na 5 komputerach i w oknie prywatnym również.
20-12-2020 06:32
maniek100 Zgłoś nam to raz jeszcze w Moim ING przez zakładkę: Wiadomości -> Napisz do nas -> Prześlij dokumenty.
Opisz całą sprawę. Przekażemy to do działu technicznego.
22-12-2020 15:26
Problem rozwiązany, wina jednak po stronie urzędu.
Musimy zalogować się na stronie pz.gov.pl i w zakładce mój profil i dezaktywujemy konto.
Zakładamy od nowa Profil zaufany (nowy login) i wszystko będzie działać.
22-12-2020 19:05
maniek100, dzięki za informację 👍
25-12-2020 18:11
A czy nie będzie trzeba się gdzieś osobiście stawić aby założyć nowy profil? Mam ten sam problem a jestem za granicą (w Meksyku) i nie będę miał takiej możliwości, a do końca roku muszę mieć dostęp do profilu prywatnego aby wysłać dokumenty... Pomocy!
26-12-2020 18:27
@marekkowalski93, jeżeli dotychczas korzystałeś już z Profilu Zaufanego, to nie powinno być problemu. Po dezaktywacji powinieneś móc założyć Profil Zaufany ponownie, bez konieczności wizyty w oddziale banku.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |