28-10-2020 10:46
Dzień dobry,
jakiś czas temu założyłam konto walutowe w ing (EUR) i od jakiegoś czasu w aplikacji w ogóle tego konta nie widać. Na to konto sporadycznie były jakieś wpływy. Co się stało z tym kontem? Czy muszę zakładać nowe, czy tamto jest jakoś do odzyskania. Pozdrawiam
29-10-2020 11:23
Jeśli nie widzisz konta możliwe, że ukryłaś je do podglądu w Moim ING.
Sprawdź to proszę w Moim ING w zakładce Ustawienia/Widok - Pokaż wszystkie ukryte konta.
Jak tam nie zobaczysz swojego konta, skontaktuj się z nami na czacie przez Moje ING lub z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69.
Sprawdzimy wtedy dla Ciebie informację o koncie.
Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality
... 31-10-2024Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam!
31-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |