28-10-2020 10:46
Dzień dobry,
jakiś czas temu założyłam konto walutowe w ing (EUR) i od jakiegoś czasu w aplikacji w ogóle tego konta nie widać. Na to konto sporadycznie były jakieś wpływy. Co się stało z tym kontem? Czy muszę zakładać nowe, czy tamto jest jakoś do odzyskania. Pozdrawiam
29-10-2020 11:23
Jeśli nie widzisz konta możliwe, że ukryłaś je do podglądu w Moim ING.
Sprawdź to proszę w Moim ING w zakładce Ustawienia/Widok - Pokaż wszystkie ukryte konta.
Jak tam nie zobaczysz swojego konta, skontaktuj się z nami na czacie przez Moje ING lub z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69.
Sprawdzimy wtedy dla Ciebie informację o koncie.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |