- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
16-04-2016 18:15 | Edytowano: 16-04-2016 18:25
Re.: nowy system bankowosci internetowej
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przydała by się informacja zwrotna - co zostanie wprowadzone, a co nie. Zważywszy, że bank dość wolno reaguje na postulaty klientów - na wprowadzenia salda po każdej operacji (klienci o to prosili) trzeba było czekać przeszło 3 lata.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-04-2016 19:29 | Edytowano: 17-04-2016 19:34
Re.: nowy system bankowosci internetowej
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystkie informacje odnośnie wprowadzanych funkcjonalności umieszczamy na naszej stronie internetowej. Moje ING jest stale rozwijane, zachęcamy do śledzenia zmian.
*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-04-2016 22:36
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
1. Brak możliwości pogrupowania przelewów wzorcowych bardzo utrudnia wyszukiwanie
2. Zbyt duza czcionka opisow
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-04-2016 10:24
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z tymi przelewami wzorcowymi to nie jest prawda.
Po wpisaniu nazwy przelewu wzorcowego wyświetla się on jako pierwszy na liście i to jest prawda. Gdy wybiorę „wykonaj transakcję” to wyświetla mi się formularz zdefiniowanego użytkownika, a nie wzorcowego przelewu.
Różnica polega na tym, że nie mam wprowadzonego tytułu przelewu. Przy opłacie rachunków w tytule mam zapisane numery użytkownika i inne dane wymagane przez tego wierzyciela.
Tak więc dalej zostaje otwarte pytanie: kiedy przeniesiecie przelewy wzorcowe?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-04-2016 10:28
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No przecież nie przeniosą... tłumaczą, że tak jest "lepiej" i kropka, grochem o ściane jest bardziej produktywne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-04-2016 09:22
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
romil pisze:
Z tymi przelewami wzorcowymi to nie jest prawda.
Po wpisaniu nazwy przelewu wzorcowego wyświetla się on jako pierwszy na liście i to jest prawda. Gdy wybiorę „wykonaj transakcję” to wyświetla mi się formularz zdefiniowanego użytkownika, a nie wzorcowego przelewu.
Różnica polega na tym, że nie mam wprowadzonego tytułu przelewu. Przy opłacie rachunków w tytule mam zapisane numery użytkownika i inne dane wymagane przez tego wierzyciela.
Tak więc dalej zostaje otwarte pytanie: kiedy przeniesiecie przelewy wzorcowe?
Obecnie zarowno wzorce jak i lista odbiorców zostały zmigrowane do jednej zakładki Odbiorcy.
Rozwiązaniem opisanej sytuacji jest skorzystanie z zakładki Wykonaj Transakcję, gdzie przy opcji Na wprowadzamy słowo klucz. Podstawią nam nie tylko odbiorcy ale rownież ostatnie transakcje realizowane do niego.
Przy wybraniu transakcji zaczytuje sie komplet informacji z zachowanie tytułu płatności.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-04-2016 09:52
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
SandraŚ pisze:
romil pisze:Z tymi przelewami wzorcowymi to nie jest prawda.
Po wpisaniu nazwy przelewu wzorcowego wyświetla się on jako pierwszy na liście i to jest prawda. Gdy wybiorę „wykonaj transakcję” to wyświetla mi się formularz zdefiniowanego użytkownika, a nie wzorcowego przelewu.
Różnica polega na tym, że nie mam wprowadzonego tytułu przelewu. Przy opłacie rachunków w tytule mam zapisane numery użytkownika i inne dane wymagane przez tego wierzyciela.
Tak więc dalej zostaje otwarte pytanie: kiedy przeniesiecie przelewy wzorcowe?
Obecnie zarowno wzorce jak i lista odbiorców zostały zmigrowane do jednej zakładki Odbiorcy.
Rozwiązaniem opisanej sytuacji jest skorzystanie z zakładki Wykonaj Transakcję, gdzie przy opcji Na wprowadzamy słowo klucz. Podstawią nam nie tylko odbiorcy ale rownież ostatnie transakcje realizowane do niego
Przy wybraniu transakcji zaczytuje sie komplet informacji z zachowanie tytułu płatności.
Daję piewszego like bez cienia ironii! Przetestowałem i działa to świetnie! Bardzo fajna funkcjonalnosc w nowym systemie. Dzieki @SandraŚ.
Mam propozycje stworzcie jakieś tutoriale albo one pager help - bedzie od razu łatwiej a uzytkownicy nie beda sie musieli frustrowac "odktywajac" nowe ING?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-04-2016 18:03
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nadal sprawa dla mnie paląca, chcecie żeby korzystać z nowego systemu to wnoszę o zmianę :
- system stworzony dla osób praworęcznych totalnie nie funkcjonalny dla osób leworęcznych - np . wszystki ważne informacje , przelewy wszystko jest po prawje stronie ekranu
dlaczego informacje nie mogą być po środku erkanu jak w starej wersji w czym jest problem ????????
twierdzą Państwo że system współtworzyli klienci wątpię że braliście pod uwage prawo i leworęczność bo w stary system mam wszystkie dane po środku umiejscowione jest bardziej ERGONOMICZNY, teraz dla mnie jako osoby leworęczniej jest skrajnie nie przyjazny do obsługi i lakoniczne odpowiedzi że "bank rozumie że potrzeba czasu na przyzwyaczjenie się do nowego systemu " tego nie zmienią bo nie planuję nagle zrobić na życzenie ING praworęczna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-04-2016 22:04
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
"Daję piewszego like bez cienia ironii! Przetestowałem i działa to świetnie! Bardzo fajna funkcjonalnosc w nowym systemie. Dzieki @SandraŚ. "
Matko Boska.....
Do krytykowania w pierwszej kolejności jest wielu. Ale pomyśleć i użyć głowy to już niestety nie. Przecież to takie proste. Niestety, wszystko trzeba na tacy.
Zamiast samego pogłówkować i się czegoś nauczyć to koleżanka Sandra musi pisać jak elementarz w przedszkolu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-04-2016 22:05
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Marsella pisze:Nadal sprawa dla mnie paląca, chcecie żeby korzystać z nowego systemu to wnoszę o zmianę :
- system stworzony dla osób praworęcznych totalnie nie funkcjonalny dla osób leworęcznych - np . wszystki ważne informacje , przelewy wszystko jest po prawje stronie ekranu
dlaczego informacje nie mogą być po środku erkanu jak w starej wersji w czym jest problem ????????
twierdzą Państwo że system współtworzyli klienci wątpię że braliście pod uwage prawo i leworęczność bo w stary system mam wszystkie dane po środku umiejscowione jest bardziej ERGONOMICZNY, teraz dla mnie jako osoby leworęczniej jest skrajnie nie przyjazny do obsługi i lakoniczne odpowiedzi że "bank rozumie że potrzeba czasu na przyzwyaczjenie się do nowego systemu " tego nie zmienią bo nie planuję nagle zrobić na życzenie ING praworęczna.
Zastanawiałaś się aby domagać się również aby zmienić ruch na lewo stronny? Miło by było gdyby każdy jeździł stroną która mu pasuje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość