16-04-2016 18:15 | Edytowano: 16-04-2016 18:25
Przydała by się informacja zwrotna - co zostanie wprowadzone, a co nie. Zważywszy, że bank dość wolno reaguje na postulaty klientów - na wprowadzenia salda po każdej operacji (klienci o to prosili) trzeba było czekać przeszło 3 lata.
17-04-2016 19:29 | Edytowano: 17-04-2016 19:34
Wszystkie informacje odnośnie wprowadzanych funkcjonalności umieszczamy na naszej stronie internetowej. Moje ING jest stale rozwijane, zachęcamy do śledzenia zmian.
17-04-2016 22:36
1. Brak możliwości pogrupowania przelewów wzorcowych bardzo utrudnia wyszukiwanie
2. Zbyt duza czcionka opisow
18-04-2016 10:24
Z tymi przelewami wzorcowymi to nie jest prawda.
Po wpisaniu nazwy przelewu wzorcowego wyświetla się on jako pierwszy na liście i to jest prawda. Gdy wybiorę „wykonaj transakcję” to wyświetla mi się formularz zdefiniowanego użytkownika, a nie wzorcowego przelewu.
Różnica polega na tym, że nie mam wprowadzonego tytułu przelewu. Przy opłacie rachunków w tytule mam zapisane numery użytkownika i inne dane wymagane przez tego wierzyciela.
Tak więc dalej zostaje otwarte pytanie: kiedy przeniesiecie przelewy wzorcowe?
18-04-2016 10:28
No przecież nie przeniosą... tłumaczą, że tak jest "lepiej" i kropka, grochem o ściane jest bardziej produktywne.
19-04-2016 09:22
romil pisze:
Z tymi przelewami wzorcowymi to nie jest prawda.
Po wpisaniu nazwy przelewu wzorcowego wyświetla się on jako pierwszy na liście i to jest prawda. Gdy wybiorę „wykonaj transakcję” to wyświetla mi się formularz zdefiniowanego użytkownika, a nie wzorcowego przelewu.
Różnica polega na tym, że nie mam wprowadzonego tytułu przelewu. Przy opłacie rachunków w tytule mam zapisane numery użytkownika i inne dane wymagane przez tego wierzyciela.
Tak więc dalej zostaje otwarte pytanie: kiedy przeniesiecie przelewy wzorcowe?
Obecnie zarowno wzorce jak i lista odbiorców zostały zmigrowane do jednej zakładki Odbiorcy.
Rozwiązaniem opisanej sytuacji jest skorzystanie z zakładki Wykonaj Transakcję, gdzie przy opcji Na wprowadzamy słowo klucz. Podstawią nam nie tylko odbiorcy ale rownież ostatnie transakcje realizowane do niego.
Przy wybraniu transakcji zaczytuje sie komplet informacji z zachowanie tytułu płatności.
19-04-2016 09:52
SandraŚ pisze:
romil pisze:Z tymi przelewami wzorcowymi to nie jest prawda.
Po wpisaniu nazwy przelewu wzorcowego wyświetla się on jako pierwszy na liście i to jest prawda. Gdy wybiorę „wykonaj transakcję” to wyświetla mi się formularz zdefiniowanego użytkownika, a nie wzorcowego przelewu.
Różnica polega na tym, że nie mam wprowadzonego tytułu przelewu. Przy opłacie rachunków w tytule mam zapisane numery użytkownika i inne dane wymagane przez tego wierzyciela.
Tak więc dalej zostaje otwarte pytanie: kiedy przeniesiecie przelewy wzorcowe?
Obecnie zarowno wzorce jak i lista odbiorców zostały zmigrowane do jednej zakładki Odbiorcy.
Rozwiązaniem opisanej sytuacji jest skorzystanie z zakładki Wykonaj Transakcję, gdzie przy opcji Na wprowadzamy słowo klucz. Podstawią nam nie tylko odbiorcy ale rownież ostatnie transakcje realizowane do niego
Przy wybraniu transakcji zaczytuje sie komplet informacji z zachowanie tytułu płatności.
Daję piewszego like bez cienia ironii! Przetestowałem i działa to świetnie! Bardzo fajna funkcjonalnosc w nowym systemie. Dzieki @SandraŚ.
Mam propozycje stworzcie jakieś tutoriale albo one pager help - bedzie od razu łatwiej a uzytkownicy nie beda sie musieli frustrowac "odktywajac" nowe ING?
19-04-2016 18:03
Nadal sprawa dla mnie paląca, chcecie żeby korzystać z nowego systemu to wnoszę o zmianę :
- system stworzony dla osób praworęcznych totalnie nie funkcjonalny dla osób leworęcznych - np . wszystki ważne informacje , przelewy wszystko jest po prawje stronie ekranu
dlaczego informacje nie mogą być po środku erkanu jak w starej wersji w czym jest problem ????????
twierdzą Państwo że system współtworzyli klienci wątpię że braliście pod uwage prawo i leworęczność bo w stary system mam wszystkie dane po środku umiejscowione jest bardziej ERGONOMICZNY, teraz dla mnie jako osoby leworęczniej jest skrajnie nie przyjazny do obsługi i lakoniczne odpowiedzi że "bank rozumie że potrzeba czasu na przyzwyaczjenie się do nowego systemu " tego nie zmienią bo nie planuję nagle zrobić na życzenie ING praworęczna.
20-04-2016 22:04
"Daję piewszego like bez cienia ironii! Przetestowałem i działa to świetnie! Bardzo fajna funkcjonalnosc w nowym systemie. Dzieki @SandraŚ. "
Matko Boska.....
Do krytykowania w pierwszej kolejności jest wielu. Ale pomyśleć i użyć głowy to już niestety nie. Przecież to takie proste. Niestety, wszystko trzeba na tacy.
Zamiast samego pogłówkować i się czegoś nauczyć to koleżanka Sandra musi pisać jak elementarz w przedszkolu.
20-04-2016 22:05
Marsella pisze:Nadal sprawa dla mnie paląca, chcecie żeby korzystać z nowego systemu to wnoszę o zmianę :
- system stworzony dla osób praworęcznych totalnie nie funkcjonalny dla osób leworęcznych - np . wszystki ważne informacje , przelewy wszystko jest po prawje stronie ekranu
dlaczego informacje nie mogą być po środku erkanu jak w starej wersji w czym jest problem ????????
twierdzą Państwo że system współtworzyli klienci wątpię że braliście pod uwage prawo i leworęczność bo w stary system mam wszystkie dane po środku umiejscowione jest bardziej ERGONOMICZNY, teraz dla mnie jako osoby leworęczniej jest skrajnie nie przyjazny do obsługi i lakoniczne odpowiedzi że "bank rozumie że potrzeba czasu na przyzwyaczjenie się do nowego systemu " tego nie zmienią bo nie planuję nagle zrobić na życzenie ING praworęczna.
Zastanawiałaś się aby domagać się również aby zmienić ruch na lewo stronny? Miło by było gdyby każdy jeździł stroną która mu pasuje
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |