03-04-2017 16:06
Apel do wszystkich - za każdym razem jak jest problem zasypujcie ING reklamacjami!
03-04-2017 16:32
Dostaje się biednym informatykom, którzy oczywiście są odpowiedzialni za to co się dzieje, bank pewnie wyciągnie konsekwencje, posypią się kary, a nikt nawet nie zająknie się, że głównymi winowajcami zaistniałej sytuacji jest pseudo-ambitna kadra menadżerska, która w myśl motta obecnych czasów "więcej, szybciej, taniej, lepiej" zadecydowała o wypuszczeniu na rynek półproduktu. I nie mówię tu o tym co było w przeszłości bo bank wyraźnie zaznaczał, że pewnych funkcjonalności w nowym systemie nie ma i jest on cały czas tworzony dlatego cały czas można używać dwóch systemów równolegle. I to było w porządku, ale w momencie w którym zastępuje się stabilny i pewny system czymś co jak widać nie jest produktem skończonym zastanawiam się czy ten co o tym decydował wiedział co robi? Chyba nie. Po prostu ktoś kiedyś ustalił nierealną datę wprowadzenia Mojego ING na rynek, a termin to termin - nienaruszalny. Są piękne, nowoczesne bąble - jest ok. Nie ważne, że pod tą fasadą kryje się mnóstwo prowizorki i niedokończonych rzeczy.
Uważam, że dopóki nowy system nie będzie działał w pełni stabilnie, bez awarii przez przynajmniej kilka miesięcy, musi być możliwość logowania się do starego bezpośrednio ze strony banku. Pospieszyliście się i czas przyznać się do błędu bo stracicie zaufanie klientów, a konkurencja tylko na to czeka.
03-04-2017 16:52
03-04-2017 17:53
03-04-2017 18:01
Ernest pisze:
atmt ING Bank nie słucha swoich Klientów. Wielokrotnie krytykowałem i był krytykowany przez innych użytkowników nowy system bankowości internetowej. Wielokrotnie wspomniano, że to gniot dla niepełnoletnich użytkowników. Koła z saldem, finansometry i inne dziadostwo... po co? Jeśli ktoś odpowiedzialnie i świadomie zarządza finansami nie potrzebne mu wsparcie. Użytkownik powinien mieć wybór i możliwość dezaktywacji.
Ja się w 100% zgadzam i nie raz to pisałem. Niestety jeśli ktoś chce w tym banku zostać to chyba będze musiał przyzwyczaić się do tego, że 3/4 informacji na ekranie być może nigdy nie będzie dla niego użyteczne. Niestety bank pozostaje głuchy na apele o możliwość personalizacji przynajmniej kilku rzeczy. Ale nie to jest najgorsze w tym wszystkim. Ostatnie, bardzo częste awarie pokazują, że o ile wygląda to źle, ale jako tako działa to cały ten nowy system nie jest skończony i przetestowany, a bank utrudnił dostęp do starego, stabilnego i można by powiedzieć - zawsze działającego. Za to należy się kolejny ogromny o ile nie największy minus.
03-04-2017 18:12
Cały system stoi na głowie, za to usuwanie wpisów idzie moderatorom błyskawicznie.
03-04-2017 18:13
alz pisze:
Cały system stoi na głowie, za to usuwanie wpisów idzie moderatorom błyskawicznie.
Nie usuwamy żadnych wpisów, chyba, że są niezgodne z naszym regulaminem.
A każdy wpis jest przez nas analizowany.
03-04-2017 18:17
03-04-2017 18:42
Gdzie są moje 2 dzisiejsze wpisy ? Myślicie że cenzurując wypowiedzi waszych klientów uda się Wam zakląć rzeczywistość ? Co bedzie następne ? Taktyka świnki morskiej wsadzającej łeb w ciemną dziurę i pomimo że reszta świnki wystaje ona myśli że jej nie widać ? Myślicie że macie do czynienia z idiotami ? Nawaliliście na całej linii. Pozbawiliście ludzi dostępu do własnych pieniędzy, zaksięgowaliście mnóstwo kasy podwójnie i udajecie że nic się nie stało. Ani przepraaszam ani pocałuj mnie.... Co macie do powiedzenia ludziom którzy dziś utknęli na stacji benzynowej, markecie, aptece itp. Co powiecie ludziom którzy mieli dziś opłacić ratę zobowiązań ? Nie jesteśmy ludźmi którym sie pluje w twarz a oni powiedzą że deszcz pada. Wszystkich nas nie zbanujecie i nie ocenzurujecie wszystkich kanałów komunikacji.
03-04-2017 19:05
crobih pisze:
Gdzie są moje 2 dzisiejsze wpisy ? Myślicie że cenzurując wypowiedzi waszych klientów uda się Wam zakląć rzeczywistość ? Co bedzie następne ? Taktyka świnki morskiej wsadzającej łeb w ciemną dziurę i pomimo że reszta świnki wystaje ona myśli że jej nie widać ? Myślicie że macie do czynienia z idiotami ? Nawaliliście na całej linii. Pozbawiliście ludzi dostępu do własnych pieniędzy, zaksięgowaliście mnóstwo kasy podwójnie i udajecie że nic się nie stało. Ani przepraaszam ani pocałuj mnie.... Co macie do powiedzenia ludziom którzy dziś utknęli na stacji benzynowej, markecie, aptece itp. Co powiecie ludziom którzy mieli dziś opłacić ratę zobowiązań ? Nie jesteśmy ludźmi którym sie pluje w twarz a oni powiedzą że deszcz pada. Wszystkich nas nie zbanujecie i nie ocenzurujecie wszystkich kanałów komunikacji.
Tak jak już pisałam, usuwamy wpisy, które zawierają wulgaryzmy lub kogoś obrażają (w tej sytuacji tak było). Wynika to z regulaminu naszego forum.
Rozumiem, że nie jest to łatwa sytuacja, ale proszę sobie zdać sprawę, że również i dla nas. Staramy się jak najszybciej usunąć wszystkie podwójne blokady.
Oczywiście wszelkie straty finansowe możesz opisać w treści reklamacji.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |