03-04-2017 19:11
03-04-2017 19:36
A czy ING nie wie co jest wąkim gardłem i sprawia problemy. Przy tak zaawansowanej infrastukturze można chyba dojść co sprawia problem. Czy to jest sprzęt czy sieć.
03-04-2017 20:11
Nie wiem czy warto odpowiadać @alz ale ja bym tutaj nie miała wątpliwości, poza tym standardem jest sformuowanie:
1)Jesteśmy w trakcie usuwania problemu. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za powstałe utrudnienia.
2)Nasz system internetowy już działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia.
Powyższe mozna powielać wielokrotnie...
Ponadto:
1) Nowy system moje ing stworzony został dla klienta w celu ....
a jak wypominasz że część usług jest nie dostepna to:
2) klienci przecież chwalą...
zamiennie z :
3) stary system był przestarzały.
.............................................
Obecnie posiadam drugie, nowe konto w innym banku i mam zapas gotówki, poza tym sprawdzam na bieżąco co się w ING dzieje i chyba dlatego dzisiaj nie musiałam zostawiać na stacji benzynowej auta. Ale nie mam zamiaru zachowywac się jak paranoik bo na dłuższą metę się tak nie da....
04-04-2017 09:18
Takich artykułów jest coraz więcej i zapewne będzie ich przybywało wraz z uporem Banku do zmuszania Klientów do korzystania z nowego NieMojegoING.
Komentarze pod artykułem są dalekie od życzliwych.
Życzę dalszych sukcesów.
04-04-2017 14:41
Doradcy banku powinni wrócić do szkoły podstawowej i nauki czytania ze zrozumieniem:
opisałem problem, że przelewy do zus nie łapią się pod odbiorców/tworzenie przelewu z historii, dostałem odpowiedź:
Dołożymy wszelkich starań, aby jeszcze bardziej poprawić i udoskonalić bankowość elektroniczną. Odbiorcy W systemie Moje ING działa opcja Odbiorcy. Łączy ona: - zapisanych kontrahentów, - przelewy wzorcowe, - wyszukiwanie już robionych przelewów. Podstawowymi informacjami, które są zapamiętane, są numer konta i nazwa odbiorcy. Dodatkowo system sprawdza, czy robił Pan już przelew do danej osoby. Jeżeli wyszuka takie płatności, wyświetla spis ostatnio zleconych. Ta opcja pozwala zrobić przelew jeszcze raz. Wtedy dodatkowo zapisany jest tytuł i kwota. Oczywiście może Pan zmienić te dane przed zleceniem przelewu.
odpisałem, że to nie dotyczy przelewów do ZUS (albo u mnie nie działa), dostałem odpowiedź:
Panie Wojciechu, w przypadku przelewów do ZUS trzeba skorzystać ze specjalnej formatki, która spełnia wymogi tej instytucji. Tylko wtedy przelewy z tytułu składek będą prawidłowo wypełnione i rozliczone przez ZUS.
Na forum istnieje regulamin, że "pełna kultura" więc nie użyję słów powszechnie uważanych za obraźliwe, żeby opisać intelekt (albo raczej brak) tych osób, motyla noga!
04-04-2017 22:18
Drodzy Państwo,
Nie chce się wierzyć, że bank mający do tej pory tak znakomitą stronę, dopuścił do wdrożenia czegoś tak beznadziejnego.
Przykro mi to mowić, ale obecnie wprowadzona strona jest najgorszą z jakiej korzystałam... a była najlepszą.
Absolutnie nieczytelna, absurdalne aplikacje, zbędne funkcje lub brak funkcji.
Zmiana o 100% na minus.
Rozważcie przywrócenie poprzedniej wersji systemu, jako wyraz szacunku dla klientow, którzy korzystają z waszych usług.
Pozdrawiam.
04-04-2017 23:09
Zróbcie coś z tą waszą bazą danych. W nowej wersji mam cały czas komunikat "Spróbuj ponownie", jak dobrze, że można przejśc z powrotem na starą wersję (chociaż trzeba kilka razy próbować). Tam wszystko działa jak trzeba.
05-04-2017 12:43
Witam
Ostatnio dokonałem ciekawego "odkrycia". W sklepie Play czyli aplikacji dla Androida znajduje się wiele wersji językowych Mojego ING i wszystkie wyglądają podobnie. Tak więc zmiany o które prosicie musiałyby być wprowadzone we wszystkich tych aplikacjach lub jak kto woli we wszystkich tych krajach.
Co za tym idzie, program Moje ING jest pisany nie w Polsce tyko "gdzieś tam". Może polscy programiście też biorą w tym udział, ale nie upierałbym się przy tym.
Tak więc wypisywanie tu jakichkolwiek uwag nie ma chyba żadnego sensu, bo nie będą one miały wpływu na programistów w Holandii czy Francji.
Czyli nie ma się co szarpać bo całe to forum jest zwykłym braniem klienta "pod siusiu".
05-04-2017 13:31
Witam,
Jeżeli Bank ING wyłączy możliwość korzystania ze starej wersji programu to idę od razu zabieram stamtąd 3 konta do innego banku..
Dlaczego w nowym systemie nie ma możliwości zapisywania przelewów wzorcowych i wysyłania sobie w innym terminie?
Mam sobie faktury kserować i wklepywać w dniu wysłania przelewu? Ooo na pewno niee!!
05-04-2017 14:46
@pejotkada się wykonywać z datą przyszłą, aczkolwiek opcja jest bezsensownie schowana -- w typie przelewu zmień standard na "z datą przyszłą"
Ciężko stwierdzić gdzie jest tworzona, ale jest szansa, że u nas (ING w Polsce ma dosyć silną pozycją i spory dział IT, do tego koszty utrzymania są niższe bo jesteśmy po prostu tani), a nawet jeżeli nie, to i tak w przypadku korporacji komunikacja i tak musi działać - uroki globalizacji... czasami po prostu jest to wolniejsze.
Zabawne jest, że nie wszystkie wersje lokalne są takie same a niektóre nie są tak beznadziejne jak nasza - na przykład wersja holenderska (ING Bankieren z https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ing.mobile) wyglada bardzo spójnie i ma listę na jednej stronie - zabawne, że najpewniej używa tylko nieznacznie zmodyfikowanego szablonu -- ING, mozę u nas podobnie będzie wyglądać? Belgijska też jest całkiem niezła... nawet nasza INGBusiness wygląda zjadliwie -- czy nie byłoby możliwości posiadania interfejsu aplikacji mobilnej/na komputer jak w INGBusiness? Pani @AgnieszkaB ?
Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Dzień dobry,
czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?
Pozdrawiam
13-11-2024Dziękujemy za opinie, przekazaliśmy to do odpowiedniego działu.
13-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
18 | |
9 | |
7 | |
7 | |
5 |